اقدام رئیس جمهور در سازمان ملل در دست گرفتن قرآن کریم مایه عزت و سرافرازی مسلمانان است.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امام جمعه مرکز مازندران در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ساری با تقدیر از اقدام رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل و در دست گرفتن قرآن کریم آن را مایه عزت و سرافرازی مسلمانان عالم دانست.

او با اشاره به اینکه رئیس جمهور سال گذشته تصویر سردار سلیمانی و امسال قرآن کریم را در دست گرفتند و با این کار به اسلام و مسلمانان عزت دادند و ما را سرفراز کردند. افزود: برخی از کشور‌ها با قرآن سوزی به مقدسات مسلمانان جهان توهین می‌کنند و متأسفانه دولت‌های اسلامی نیز سکوت اختیار کرده‌اند.

خطیب جمعه ساری با گرامیداشت آغاز هفته وحدت با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری، دشمنان امنیت و وحدت ما را هدف قرار دادند، اما خداوند آنان را رسوا کرده است، با تاکید براین که باید قدر وحدت را بدانیم و حافظ آن باشیم، آغاز هفته وحدت را گرامی داشت.

آیت الله محمدی لائینی همچنین با اشاره به رژه باشکوه نیرو‌های مسلح و تقدیر از تلاش‌های این نیرو‌ها، همچنین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی را برای اولیای عرصه تعلیم و تربیت آرزوی توفیق کرد و گفت: همه باید کمک کنیم تا دانش آموزان نیازمند دارای امکانات آموزشی و لوازم تحصیلی باشند و مهمترین مسئله این است که دانش آموزان هویت ملی و دینی شود.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار