شهروندان در صورت مشاهده کم‌فروشی و گران‌فروشی موضوع را به اتاق اصناف شهرکرد گزارش دهند.

محمود حبیبیان رئیس اتاق اصناف شهرکرد با اشاره به تشدید نظارت‌های اتاق اصناف با همکاری سایر دستگاه‌های متولی بر بازار استان از برخورد قاطع با اصناف متخلف خبر داد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده کم‌فروشی، گران‌فروشی، نصب نکردن قیمت کالا و سایر تخلفات واحد‌های صنفی، موضوع را به اتاق اصناف گزارش و پیگیر شکایت باشند.

وی افزود: حفظ و احقاق حقوق شهروندان از مهمترین وظایف اتاق اصناف است.


بیشتر بخوانید


حبیبیان با اشاره به نحوه رسیدگی به شکایات مردمی در اتاق اصناف اضافه کرد: شهروندان می‌توانند شکایت خود را به اتحادیه مربوطه اعلام کنند و از این طریق پرونده تشکیل می‌شود و اتحادیه موظف است موضوع را ظرف مهلت دو روز کاری رسیدگی و به کمیسیون رسیدگی به شکایات ارجاع دهد.

وی ادامه داد: کمیسیون رسیدگی به شکایات، موظف است ظرف حداکثر سه روز کاری شکایت دریافتی و نظر کمیسیون را مورد بررسی قرار دهد و در صورت احراز نشدن تخلف واحد صنفی مورد بحث، پرونده را مختومه اعلام کند.

حبیبیان اظهار کرد:، اما در صورت احراز تخلف و یا اعتراض شاکی به رای کمیسیون، پرونده از طریق واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف به سازمان تعزیرات حکومتی برای رسیدگی ارسال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.