دستگیری باند ۴ نفره سارقان منزل با ۲۰ فقره سرقت در اهواز

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری باند ۴ نفره سارقان منازل با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت در عملیات مأموران پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ سیروش دریکوند گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اهواز، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: مأموران پلیس آگاهی پایگاه شرق با انجام تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسایی باند ۴ نفره سارقان در این زمینه شدند که پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان ادامه داد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس تاکنون به ۲۰ فقره سرقت منازل اعتراف کردند.

سرهنگ دریکوند با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند از شهروندان خواست: جهت جلوگیری از سرقت منزل، از نگهداری وجوه نقد زیاد، اشیاء قیمتی و اسناد و مدارک در منزل خودداری کرده و حتی المقدور در صورت نگهداری این اشیاء در منزل از گاوصندوق‌هایی که از استحکام لازم برخوردار است و قابل جابجایی نمی‌باشند استفاده کرده و درصورت مشاهده هر گونه تردد افراد مشکوک و مظنون در محل سکونت خود مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.