اعلام آمادگی ایران برای توسعه همکاری‌ها در دیدار رئیس سازمان استاندارد با دبیرکل ایزو

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در دیدار با دبیرکل سازمان بین المللی استاندارد (ایزو – ISO) بر آمادگی کشورمان برای توسعه همکاری‌های بین‌المللی تاکید کرد.

مهدی اسلام‌پناه در حاشیه چهل و پنجمین اجلاس مجمع عمومی ایزو در استرالیا با «سرجیو موجیکا» دبیرکل سازمان بین المللی استاندارد دیدار و گفت‌وگو کرد. محور اصلی این گفت‌وگو آمادگی و عزم سازمان ملی استاندارد ایران برای توسعه همکاری‌های بین المللی بود.

در این نیدار، موجیکا از حضور و شرکت فعال هیئت اعزامی از جمهوری اسلامی ایران در نشست‌های تخصصی تمجید و ابراز امیدواری کرد: همکاری‌های فنی و حضور کارشناسان سازمان ملی استاندارد ایران در کمیته‌های فنی (ISO) همچنان ادامه داشته باشد.

در این دیدار، اسلام‌پناه از دبیرکل ایزو برای سفر به ایران و شرکت در مراسم روز استاندارد و یکصدمین سال آغاز استانداردسازی در ایران و تاسیس سازمان استاندارد، همچنین بازدید از سازمان ملی استاندارد ایران دعوت به عمل آورد که مورد استقبال و قدردانی دبیر کل ایزو قرار گرفت.

گفتنی است، نشست تخصصی مجمع عمومی ایزو با حضور بیش از ۱۲۰ کشور عضو و چند سازمان منطقه‌ای و بین المللی، در چهارمین روز نشست سالیانه سازمان بین‌المللی ایزو در «بریزبن» استرالیا برگزار شد.

رئيس سازمان ملی استاندارد ایران و هیئت همراه به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در این نشست حضور داشتند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار