خطیب جمعه شهر یاسوج گفت: رییس جمهور ایران در سازمان ملل از مواضع نظام و حقوق مردم ایران به خوبی دفاع کرد.

امام‌جمعه یاسوج در خطبه های نماز عبادي سیاسی این هفته با دعوت به تقوای الهی و دوری از گناه گفت: بدترین حالت برای یک انسان زمانی است که در حال ارتکاب جرم باشد و روحش گرفته شود، مراقب مجالس گناه باشیم.


آیت الله حسینی افزود: اگر خداوند خشم و غضب کند انسان آرامش نخواهد، انسان حریم دارد نگاه های حلال و حرام را رعایت کنیم، همه چیز حساب و کتاب دارد حتی اگر یک خاطره باشد.

وی در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته با دعوت به تقوای الهی و انجام واجبات و ترک محرمات گفت: انسان مخلوق است و نمی تواند آزادی مطلق داشته باشد مخلوق نمی تواند همه گونه آزاد باشد، اینکه بگوید آزاد هستم مثلا به مردم ظلم کند.


آیت الله حسینی با اشاره به شهادت امام‌حسن عسکری(ع)گفت: وجود امام معصوم یک ضرورت است همچون روح در بدن، که اگر روح را بگیریم بدن از بین می رود، جدا شدن طولانی روح از بدن باعث نابودی بدن می شود.


وی گفت: اگر امام نباشد دین از بین خواهد رفت، ما امروز منتظر ظهور و طلوع امام عصر این خورشید عالم تاب هستیم و حتما اتفاق خواهد افتاد جمهوری اسلامی مقدمه این ظهور است، جمهوری اسلامی دنیا را آگاه کرده است.


آیت‌الله حسینی باشاره به ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس گفت: دوران سخت و تلخی بود دشمن با تمام عده به میدان آمد در شرایطی که انقلاب تازه شکل گرفته بود، مرزهای ما در شرایط خاص بودند گروه های ضد انقلاب ،تجزیه طلب و منافقین در میدان بودند می خواستند انقلاب را در نطفه خفه کنند.

امام‌جمعه یاسوج افزود: جنگ را تحمیل کردند به برکت مقاومت مردم و خون شهدا و حضور اقشار این نقشه شوم دشمن شکست خورد و ملت با اقتدار راه انقلاب را ادامه دادند دشمن محاسبه کرده بود که ایران شکست خواهد خورد اما پیروز شدیم هشت سال دفاع مقدس برای ما یک تاریخ است

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در هشت سال دفاع مقدس ایران چیزی نداشت اما امروز ایران موشک های بسیار پیشرفته ای دارد و از ملت های ضعیف نیز دفاع میکند.

امام‌جمعه یاسوج با اشاره به سفر رئیس جمهور به سازمان ملل بیان کرد: رئیس جمهور ما جانانه از مواضع نظام و حقوق مردم ایران دفاع کرد.

آیت الله حسینی گفت: اینهایی که خون مردم از دست شان می ریزد مدافع حقوق مردم شده اند، کسی که تحت تحریک رسانه ها به خیایان می آید تحت تحریک شیطان قرار گرفته است.

وی گفت: وظیفه امروز ما ایستادگی و مقاومت است مردم ما همان روز اول ایستادند ما نان بلوط خورده ایم و با تفنگ برنو با دشمنان این سرزمین جنگیدیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.