طرح هم شاگردی مهربان در استان سمنان اجرایی شد

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان از اجرای پویش «هم شاگردی مهربان» با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و توزیع لوازم مورد نیاز تحصیل آن‌ها، در استان خبر داد.

سرهنگ منصور شوقانی ، ضمن اشاره به برنامه‌های مرتبط با آغاز سال تحصیلی جدید در مجموعه بسیج دانش آموزی استان سمنان گفت: اردوی راهیان پیشرفت برای فرهنگیان و دانش آموزان به عنوان مبلغ و مروج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بازدید از دستاوردهای حوزه هوا و فضای سپاه انقلاب اسلامی در تهران و کاشان موضوع این اردو است، تاکید کرد: ۲۴۰ نفر از استان سمنان راهی این اردوی تبیینی و فرهنگی خواهند شد.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه ۲۰۰ نفر از این تعداد معلمان و ۴۰ نفر نیز دانش آموزان خواهند بود، گفت: این اردو به نوعی آشنایی معلمان و دانش آموزان با آخرین دستاوردهای دفاعی کشورمان را مورد هدف قرار داده است.

شوقانی همچنین با بیان اینکه طرح هم شاگردی مهربان در قالب بسته‌های لوازم‌التحریر برای دانش آموزان نیازمند به همت مجموعه بسیج دانش آموزی از دیگر طرح‌های سال تحصیلی جدید است، تاکید کرد: در این طرح نیازهای دانش آموزان نیازمند تهیه و در اختیار آنها قرار داده می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.