پیام تسلیت جامعه مدرسین به مناسبت ارتحال آیت الله صلواتی

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی ارتحال آیت الله غلامرضا صلواتی از اساتید پیشکسوت و برجسته حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

متن  پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی ارتحال آیت الله صلواتی  به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی و فقیه جلیل القدر حضرت آیت الله حاج شیخ غلامرضا صلواتی رحمه الله علیه از اساتید پیشکسوت وبرجسته حوزه علمیه قم موجب تألم و تأثر گردید.

این عالم زاهد و وارسته، همت و کوشش خود را معطوف شاگرد پروری کرد و اندوخته‌های ارزشمندی که از بزرگان حوزه‌های علمیه کسب کرده بود با سلوکی معنوی واخلاقی به شاگردان خود ارائه کرد.

توانمندی‌های علمی کم نظیر او و سال‌ها مجاهدت در ترویج معارف مکتب اهل بیت علیهم السلام و تقویت حوزه‌های علمیه، ساده زیستی و شهرت گریزی از شاخصه‌های بارز آن عالم پارسا بود.

این استاد فاضل در دوران غربت امام خمینی و نهضت اسلامی از یاران امام راحل بود و در اثر همراهی با انقلاب اسلامی رنج تبعید را به جان خرید.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رحلت این عالم پرهیزکار و انقلابی را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، رهبرمعظم انقلاب مدظله العالی، مراجع عظام تقلید دامت‌برکاتهم، حوزه‌های علمیه و همچنین به بیت مکرم، شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن فقیه فرزانه، علو درجات و غفران و رحمت الهی را از خداوند متعال خواستار است.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار