زنگ مهر با حضور معاون رییس جمهور در مشهد نواخته شد

زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ با حضور سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور روز شنبه طی آیینی در هنرستان فاطمه زهرا (س) مشهد به صدا درآمد.

 امروز زنگ ایثار و شهادت نیز همزمان با زنگ مهر در مدارس مشهد با حضور معاون رییس جمهور نواخته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین آغاز سال تحصیلی در این استان با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی با آغاز هفته دفاع مقدس همزمان و متبرک شده است، گفت: کشور ما در عرصه های مختلف موفقیت ها و پیروزی های بی مثالی را کسب کرده است و همزمانی آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس مسیر حرکت را به خوبی به ما نمایان می کند.

سیدامیر شوشتری افزود: هنرستانها از مهمترین اهداف برنامه تعلیم و تربیت هستند و افتخار داریم که بیش از ۸۰ درصد هنرآموزان هنرستانها پس از پایان تحصیل شاغل می شوند.

وی گفت: هدف وزارت آموزش و پرورش ترغیب دانش آموزان به تحصیل در هنرستانها است که پیش‌نیاز آن ایجاد و توسعه هنرستان ها با همراهی و مشارکت خیرین در این مسیر است.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: استقلال هر کشور توانمندی و ارزش یک ملت را نمایان می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: استعمار جدید در فکر افراد است و ناامیدی نسبت به پیشرفت و موفقیت است که می تواند مانع از رشد و توسعه شود.

شوشتری خطاب به دانش آموزان گفت: شما باید در راستای مسلط ساختن فرهنگ اصیل ایران بر جهان گام بردارید و در این مسیر شناخت از فرهنگ و تمدن خودتان پایه موفقیت خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان سخنرانی خود پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ را قرائت کرد.

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید بیش از یک و نیم میلیون دانش آموز در خراسان رضوی وارد مدارس شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.