رئیس ستاد انتخابات استان البرز اعلام کرد: آخرین مهلت رفع نقص مدارک متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس؛ دوم مهرماه است.

ولی پوری با اعلام اینکه آخرین مهلت رفع نقص مدارک متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس دوم مهرماه است گفت: شرط اصلی ثبت‌نام قطعی داوطلبان در انتخابات مجلس، رفع نقص مدارک و اخذ کد رهگیری با طی مراحل صحت‌سنجی شش‌گانه است.
وی ادامه داد: تمام اقدامات رفع نقص، بارگذاری مدارک و ارائه سند جدید دال بر صحت مدارک و اظهارات به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود و بعد از بارگذاری مستندات جدید در سامانه وزارت کشور، استعلامات لازم مجددا از مراجع شش‌گانه انجام خواهد شد.
رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: در صورت صحت‌سنجی مدارک از سوی مراجع ذی‌مدخل پیامک حاوی کد رهگیری برای این دسته از متقاضیان ارسال خواهد شد و می‌توانند از ۲۷ مهرماه به‌مدت یک هفته ثبت‌نام قطعی را انجام دهند.
ولی پوری خاطرنشان کرد: پس از ثبت‌نام قطعی، مراحل بررسی صلاحیت داوطلبان از سوی مراجع قانونی انجام و نتیجه آن برابر قانون انتخابات در زمانبندی‌های مشخص اعلام خواهد شد و با توجه به شرایط یکسان برای همه تأیید صلاحیت‌شدگان در ارائه برنامه‌ها، از طریق رسانه و شبکه‌های پر مخاطب مورد توجه جدی است و دولت سیزدهم به ویژه مجریان انتخابات، خود را مکلف به رعایت عدالت و حرکت در مسیر راهبرد ترسیمی مقام معظم رهبری می‌دانند. 
رئیس ستاد انتخابات استان البرز یادآور شد: چهار اصل سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت، نصب‌العین همه مجریان، ناظران و عوامل اجرایی خواهد بود.
 ولی پوری تأکید کرد: در برگزاری انتخابات آنچه مسلم است رعایت انصاف، امانت‌داری و اجرای قانون است و در این مسیر انتخاب مردم ملاک و قابل احترام است.
وی با بیان اینکه در مقابل هیچ فرد با جریانی، از حرکت در مسیر قانون کوتاه نخواهیم آمد، گفت: از همه متقاصیان درخواست داریم از روز ثبت‌نام قطعی و نهایتا تا اعلام نهایی نتایج بررسی صلاحیت‌ها، قانون را فصل‌الخطاب دانسته و از هرگونه اقدام شائبه برانگیز تبلیغی له یا علیه دیگران، خودداری کنند.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.