معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) را اعلام کرد.

حجت الاسلام حسین شریعتی نژاد گفت: آیین عزاداری شب شهادت امام حسن عسکری(ع) از ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه امروز با قرائت زیارت امین‌الله توسط ذاکر اهل بیت(ع)، جعفر ملائکه آغاز می‌شود.

وی افزود: در ادامه، پس از اجرای گروه سرود گلدسته های حرم و شعرخوانی آیینی، زائران از سخنرانی حجت الاسلام حبیب الله فرحزاد از کارشناسان مذهبی بهره‌مند خواهند شد و قرائت دعای عالیه المضامین و مرثیه‌سرایی علیرضانژاد پایان بخش این مراسم نورانی است.

وی ادامه داد: ویژه برنامه عزاداری صبح روز شهادت امام عسکری(ع) نیز از ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه فردا آغاز می‌شود و آیت‌الله سید مجتبی حسینی در جمع عزاداران سخنرانی خواهد کرد.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی گفت: مراسم شام شهادت امام حسن عسکری(ع) نیز از ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه یکشنبه با قرائت زیارت امین‌الله آغاز می‌شود و سخنرانی حجت الاسلام فرحزاد و مرثیه سرایی سید جعفر ماه‌رخسار و محمد گلاب‌گیر از دیگر برنامه‌های شام شهادت است.

امام حسن عسکری(ع) در هشتم ربیع‌الاول سال ۲۶۰ هجری قمری و در سن ۲۸ سالگی در سامرا به شهادت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
بسمه تعالی
السلام علیک یا حضرت امام حسن عسکری (ع)
شهادت مظلومانه حضرت امام حسن عسکری (ع) را به ابن صالح و شایسته آن حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی الفرج الشریف تسلیت می گویم و برای سلامتی و ظهور امام زمان (عج) دعا می کنیم ، و خدمت آن امام بزرگوار عرض می کنیم که ما هم در غم شما شریک هستیم و امید وارم که همدردی ما را بپذیری و ما را از رهروان راستین خویش قرار دهی
امام عزیز و مظلوم و مهربان و غریبم جانشینی و امامت شما را گرامی می داریم و همواره با شما عهد و پیمان می بندیم که تا اخرین لحظه و آخرین نفس به شما وفادار بمانیم و از شما پیروی کنیم .
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم