معاون استاندار سمنان:

سلاح امروز جوانان در برابر دشمنان دانش و تخصص است

حمیدی با اشاره به راهبرد جنگ روانی به عنوان دسیسه دشمنان برای رسیدن به اهدافشان، تصریح کرد: نیاز امروز میدان مبارزه سلاح به دست گرفتن نیست، بلکه سلاح امروز نوجوانان و جوانان دانش و تخصص آن‌ها است.

محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: جنگ امروز دشمنان جنگ روانی و جنگ شناختی است و دانش‌آموزان با تعلیم و تربیت هدفمند و آگاهی از دسیسه دشمنان، می‌توانند شکست دشمن را رقم بزنند.

وی افزود: دشمنان در یکسال گذشته با بمباران اطلاعات نادرست افکار جوانان را هدف قرار دادند. در این جنگ شناختی موشک‌ها گوشی‌های تلفن همراه است که اطلاعات غلط را منتقل می‌کنند و ارتقای سواد رسانه‌ای لازمه شکست دشمنان در این میدان است.

وی تصریح کرد: میدان جنگ امروز فضای رسانه‌ای است و باید در این میدان با روشنگری تهاجم فرهنگی را خنثی کرد و برای ناکامی دشمنان جوانان الگویی بهتر از شهدا ندارند.

حمیدی با اشاره به برگزاری کنگره سه‌هزار شهید در بهار ۱۴۰۳، افزود: تهاجم روانی و جنگ شناختی دشمن، جنگ سختی است که الگو قراردادن شهدا موجب بصیرت افزایی و پیداکردن راه درست از میان راه‌های نادرست، ولی دارای جاذبه برای نوجوانان و جوانان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.