۶۰۰ پایگاه در مراکز نیکوکاری و ۴۱ اداره کمیته امداد در خراسان رضوی آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای دانش آموزان نیازمند هستند.


رضا سلم آبادی مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه ۶۰۰ پایگاه در مراکز نیکوکاری و ۴۱ اداره کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین و مردم عزیز هم استانی برای دانش آموزان نیازمند هستند، گفت: ۱۷۰ پایگاه مراکز نیکوکاری و ۷ اداره مربوط به شهرستان مشهد هستند.

او افزود: جشن عاطفه ها در مدارس  روز سه شنبه ۴ مهر ماه با عنوان «هر مدرسه یک پایگاه جشن عاطفه ها» همراه با نواخته شدن زنگ نمادین  در مدارس استان برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه مدارس سراسر استان نیز پایگاه جشن عاطفه‌ها هستند، ادامه داد: هر مدرسه نیازمندان همان مدرسه را شناسایی و کمک‌های دریافتی از دانش آموزان و معلمان خود را به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه ارائه می‌کندو مدارس برخودار برای مدارس حاشیه شهر کمک‌های جمع آوری شده را ارسال می کنند.

سلم آبادی با اشاره به اینکه در سال گذشته مبلغ ۳۵ میلیارد تومان مبلغ نقد و غیر نقد در جشن عاطفه هاجمع آوری شده است بیان کرد: مردم و خیران نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۸۳۴۲ یا به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۳۷۴۱۳ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت کنند و یا از طریق آنی پرداخت (کد ussd) با شماره گیری # ۰۵۱* ۸۸۷۷* انجام دهند.

او با اشاره به راه اندازی پویش‌های مختلفی در فضای مجازی توسط مراکز نیکوکاری و کمیته امداد برای برگزاری جشن عاطفه ها تصریح کرد : لینک‌های اختصاصی کمیته امداد و ارسال پیامک با سرشماره ۳۰۰۰۸۰۳۳ جهت کمک به جشن عاطفه‌ها از دیگر راه‌های کمک‌های مردمی می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.