امام جمعه ایلام:

جانبازان گنجینه‌ای بزرگ برای تبیین ارزش‌های دفاع مقدس هستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: جانبازان گنجینه‌ای بزرگ برای تبیین و انتقال ارزش‌های دوران هشت سال دفاع مقدس به اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان هستند.

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام شامگاه شنبه همزمان با شب شهادت امام حسن عسکری (ع) به همراه مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران با حضور در منزل جانبازان سرافراز یدالله مظلومی ، عباداله کهزادی و علی اصغر سروری با خانواده این عزیزان دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه ایلام در این دیدار‌ها با بیان اینکه شهدا و جانبازان در دفاع مقدس صحنه‌های بی نظیری را از شجاعت و غیرت به نمایش گذاشتند، اظهار کرد: امروز جامعه ما بیش از هر چیز دیگری نیاز دارد که با این رشادت‌ها و دلاور مردی‌ها در صحنه‌های مختلف نبرد با دشمن بعثی در طول دوران دفاع مقدس آشنا شده و از این ارزش‌ها صیانت کرد.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان، شهدا و جانبازان ما در دوران سخت دفاع مقدس، با نیروی ایمان و اراده از این میدان بزرگ سرافراز بیرون آمدند، مطرح کرد: شهیدان و جانبازان و آزادگان تا همیشه سند افتخار این ملت و کشور باقی خواهند ماند.

وی اظهار کرد: راه و منش شهدا راه عزت و سرافرازی است و وظیفه امروز ما تلاش برای حفظ آرمان‌های شهدا و قرار گرفتن در مسیر نورانی آنهاست که امیدواریم مسئولان با خدمت صادقانه به مردم رضایت شهدا را به دست بیاورند.

وی بیان کرد: جانبازان که دفاع مقدس را درک کرده اند و همچنین خانواده‌های شهدا، گنجینه‌ای ارزشمند برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس هستند که امیدواریم قدر این یادگاران شهدا را بدانیم و از ظرفیت آن‌ها در نشر و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و سیره عملی شهدا به نسل‌های امروز و فردا بکوشیم.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ضمن شنیدن خاطرات جانبازان و دغدغه‌های خانواده آنان، در پایان نیز از جانبازان سرافراز یدالله مظلومی، عباداله کهزادی و علی اصغر سروری با اهدای لوح تجلیل کرد.

برچسب ها: جانبازان ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران چرا حقوق رزمنده ها و ایثارگران رو واریز نمیکنید؟؟!!!