معاون عمليات پليس راهور تهران گفت: اگر قرار است کار رفت و آمد توسط سرویس مدارس یا خودروی والدین انجام شود از توقف دوبله در نزدیکی مدارس باید خودداری شود .

سرهنگ رازقى، معاون عمليات پليس راهور تهران  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار كرد: موضوعی که در این ایام بخصوص در روزهای بازگشایی مدارس مطرح می‌شود این است که اولیاء در هنگام رساندن و یا در مسیر برگشت در مقابل درب مدارس توقف ننمایند و آن خاطره شیرین پیاده رفتن‌ها تا مدرسه را در دوران کودکی خود به یاد آورند .

وی بیان کرد: کسانی که مسیر تردد آنها به مدارس نزدیک است می‌توانند به صورت پیاده به مدرسه تردد نمایند و ما این خاطره شیرین را به یاد داریم که الان کمی این خاطره کمرنگ شده و اگر خانواده‌ها مسیرشان نزدیک است دانش آموزان را پیاده به مدرسه برسانند.

معاون عمليات پليس راهور تهران افزود:  اگر قرار است که کار رفت و آمد توسط سرویس مدارس و یا خودروی والدین انجام گیرد از توقفات دوبله در اطراف و نزدیکی مدارس جدا خودداری گردد .

سرهنگ رازقى همچنین گفت: آموزش نکات ایمنی و ترددهای ایمن به دانش آموزان ضروری است و اگر کودکان ما با سرویس مدرسه تردد می‌کنند توقع ما از راننده سرویس مدرسه باید از یک راننده معمولی خیلی باید بیشتر باشد چرا که عزیزترین فرد خانواده را ما در کنار او راهی مدرسه می‌کنیم تا دانش آموز ما را سالم به مدرسه ببرد و او را سالم به خانه بازگرداند .

وی گفت : توقع همه ما از رانندگان سرویس مدرسه که این مسئولیت را بر عهده دارند این است که نکات ایمنی را رعایت نمایند و در هنگام سوار شدن دانش آموزان به سرویس مدرسه طبق ظرفیت خودرو اینکار را انجام دهند و اگر سواری است طبق ظرفیت لازم نه بیشتر از آن اقدام به سوار کردن دانش آموزان نمایند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار