سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن گفت: تشکیل کمیته‌های ۱۱ گانه زیرمجموعه پدافند غیرعامل در این شهرستان از سوی مسئولان دستگاه‌های اجرایی متولی و مرتبط عملیاتی شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن در جلسه شورای پدافند غیرعامل این شهرستان گفت: تشکیل کمیته‌های ۱۱ گانه زیرمجموعه پدافند غیرعامل در این شهرستان از سوی مسئولان دستگاه‌های اجرایی متولی و مرتبط عملیاتی شود.

فتاح کرمی اظهار داشت: در این راستا ارائه برنامه‌ها و اقدامات دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجن برای کاهش آسیب‌پذیری و افزایش تاب‌آوری مردم در دستور کار قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


وی گفت: تسریع در احداث زیرگذر‌های جاده بروجن به لردگان به خوزستان و نصب نیوجرسی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم این شهرستان است که باید عملیاتی شود.

کرمی به نشست سه ماه قبل در خصوص بررسی مشکلات بیمارستان حضرت ولی‌عصر (عج) بروجن اشاره و تأکید کرد: نتایج و مصوبه‌های این نشست هنوز عملیاتی نشده است.

وی افزود: در این راستا دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری باید نسبت به عملیاتی شدن مصوبه‌ها به‌ویژه نصب برق اضطراری و فاز دوم شبکه برق این بیمارستان اقدام کند.

فرماندار بروجن تصریح کرد: اجرای فیبر نوری و پایش تصویری در تمامی شهر‌های این شهرستان با اولویت در دستور کار شهرداران و مجموعه مدیریت شهری قرار گیرد.

کرمی یادآور شد: هیچ‌کدام از طرح‌های عمرانی شهرستان بروجن نباید بدون پیوست پدافند غیرعامل اجرا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.