بیش از یک هزار یادواره شهدا در استان همدان برگزار شد

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌ها دفاع مقدس همدان گفت: پارسال بیش از یک هزار و ۸۰۰ یادواره شهدا استان همدان برگزار شده است.

سردار مهدی ظفری با اشاره به هفته دفاع ‌مقدس گفت: خبرنگاران مطالبه گران جامعه هستند و باید با قلم خود مفاهیم و روحیات فرهنگ ناب دفاع‌مقدس را به جامعه بشناسانند تا مفهوم دفاع مقدس به شکل حقیقی مطرح شود.

اوبا تأکید بر اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی و تمامی شهدای ما فدایی تشکیل حکومت جهانی شدند، گفت: امروز نباید گرفتاری حواشی باشیم تا خیلی درست به تبیین فرهنگ شهادت بپردازیم خبرنگاران باید ذهن مدیران جامعه را غنا کنند و حس مسئولیت یک مسئول را بیشتر کنند.

مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان با بیان اینکه امروز ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت نقل همه مجالس است، گفت: امروز هر اتفاقی در دنیا رخ دهد، جمهوری اسلامی شاخه و وزنی از آن حادثه است؛ جمهوری اسلامی امروز در حوزه امنیت ملی از آزادی‌خواهان دنیا در تمام جغرافیا حمایت می‌کند.

سردار ظفری گفت: کنگره ۸ هزار شهید استان همدان یکسال و نیم است که با برنامه‌ریزی‌های متعددی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش صورت گرفته، تصریح کرد: در یک سال گذشته بیش از هزار و ۸۰۰ یادواره شهدا در قالب اقشار مختلف برگزار شد؛ همچنین برنامه‌هایی نظیر فصل شیدایی که اثرگذاری بالایی در جامعه داشت. نمایشی که نشان‌دهنده پیوند تاریخ اسلام با دفاع‌مقدس بود.

او گفت: در راستای کنگره شهدا، هفته دفاع مقدس امسال خاصی بوده و باید ذخیره شود تا در سال‌های بعد از این تجربه و ظرفیت استفاده شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار