مدیرکل تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: امکان پرداخت حق بیمه کارگران ساختمانی این استان در سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی فراهم شد.

محمد خیاطی گفت : با فراهم شدن امکان محاسبه و پرداخت حق‌بیمه کارگران ساختمانی در سامانه غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی، به زودی سیستان و بلوچستان به جمع ۱۴ استان برخوردار از این قابلیت خواهد پیوست.

وی افزود: انتقال درگاه پرداخت حق بیمه از سامانه قدیمی samt.Tamin.ir به سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی Es.Tamin.ir از سال گذشته در دستورکار سازمان تأمین‌اجتماعی بوده و سامانه جدید به مرور در اختیار اقشار مختلف بیمه‌شدگان قرار می‌گیرد.

مدیرکل تأمین اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: پیش از این کارگران ساختمانی در ۱۴ استان امکان آن را داشتند که حق بیمه خود را از طریق سامانه متمرکز پرداخت کنند که به زودی این سامانه در استان و پنج استان دیگر نیز در اختیار کارگران ساختمانی قرار خواهد گرفت.

وی اذعان کرد: سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی Es.Tamin.ir تمامی فعالیت‌های مربوط به امور پذیرش، استعلام از پایگاه‌های اطلاعاتی، انجام بازرسی تحقیقی، پرداخت حق بیمه و تولید سابقه کارگران ساختمانی را به‌صورت متمرکز پوشش خواهد داد.

به گفته خیاطی؛ کارگران ساختمانی دارای کارت مهارت فنی معتبر که اشتغال آن‌ها در کار‌های ساختمانی تأیید شده، می‌توانند با مراجعه به این درگاه اینترنتی و از طریق منوی «بیمه‌شدگان - کارگران ساختمانی - پرداخت حق بیمه» نسبت به پرداخت حق بیمه ماه جاری، ماه قبل و سه ماه آینده اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار