مخبر دستور داد بنیاد شهید و امور ایثارگران برای رسیدگی بهتر به جانبازان اعصاب و روان ۶۲ قلم داروی مخصوص این بیماران را تأمین کند.

محمد مخبر در سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و هفته دفاع مقدس از آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان نیایش بازدید کرد و پای درد و دل رزمندگان جنگ تحمیلی نشست و در این بازدید که با همراهی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گرفت، در بخش‌های مختلف این آسایشگاه حضور یافت و ضمن گفتگو با جانبازان حاضر، مسائل و مشکلات آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.

وی همچنین در بخش بانوان این مجتمع نیز حاضر شد و با تعدادی از بانوان جانباز نخاعی هم دیدار کرد و در پایان این بازدید دو ساعته، با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونین و مدیران مجموعه به جمع بندی مشکلات مطروحه و بررسی درخواست‌های افراد بستری و همچنین اهم چالش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در رسیدگی به جانبازان دفاع مقدس پرداخت و دستورات لازم را جهت مساعدت در رفع آن‌ها صادر کرد.

وی در این جلسه رفع مشکلات جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس را وظیفه دولت و نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: هنگامی که کشور نیاز داشت، انسان‌های بزرگی برای دفاع از مرز‌های ایران اسلامی از جان و سلامت خود گذاشتند و اکنون که آن‌ها به خدمات و حمایت نیاز دارند باید با تمام توان به مشکلات آن‌ها و خانواده‌های شان رسیدگی کرد.

در این جلسه مقرر شد با تامین منابع مالی برخی مشکلات فوری آسایشگاه نظیر تأسیسات ساختمانی، تجهیزات لازم و تامین دارو حل شده و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز برای رسیدگی بهتر به جانبازان اعصاب و روان و تامین ۶۲ قلم داروی مخصوص این بیماران پیش بینی لازم را انجام داده و تا حصول نتیجه پیگیری کند.

آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان نیایش از اوائل انقلاب کار خود را آغاز کرده و هم اکنون ۱۴۰ نفر ظرفیت پذیرش دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
پس قلم دارو ملت چی با این گرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
معاون اول رییس جمهور به داد سازمان همیاری زنجان برسد، حقوق کارکنان یازده ماهه پرداخت نشده و استاندار شما هنوز در خواب و لالایی بسر میبرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
ریاکارهای ظالم فقط دنبال خودنمایی هستند اگر برای خدا کار می کردند نیاز به اینهمه خودنمایی نبود تازه اینهم نصف اش دروغه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
yjc به مسئولین بگو در قم وضعیت حجاب بد شده.اینقدر در تصویب و اجرای قانون حجاب سهل انگاری کردن که الان دیگه نمیتونی زن و مرد رو از هم تشخیص بدی.در خیابان همه زنها بلوز و شلوار کوتاه.امیدوارم مسئولینی که کوتاهی کردن و مسبب شدن الان اینهمه بیحجاب در خیابان ببینیم و اعصابمون خرد شه به درک واصل شن.مسئولین ناکارآمد و بیحجابها برن ته جهنم انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
پس مردم قلم داروی ندارند با این گرانی
Italy
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
این دستور رو بلد نبودید چیکار میکردید؟ آقا وظیفتونه اصلا نیاز به دستور نیست..شما باید وظیفتون رو درست انجام بدید و درست برنامه ریزی کنید که به دستور نیاز نباشه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
چرا حقوق رزمندگان و ایثارگران شهریور ماه پرداخت نمیکنید؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
یعنی اگه دستور نمی داد وارد نمی کردن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
منت سر مردم گذاشتین
آخرین اخبار