مسئول روابط عمومی کل سپاه در همایش روایت فتح قله در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر گفت: انقلاب اسلامی سرمشق آزادگان جهان است.

سردار رمضان شریف پیش از ظهر امروز در همایش روایت فتح قله با مضوع جهاد تبیین و امید آفرینی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی هر ساله با ناامید و ناامن کردن جامعه از طریق رسانه تولید محتوا می‌کنند.

شریف با تاکید بر اینکه باید روایات دوران هشت سال دفاع مقدس به خوبی تبیین شود، ادامه داد: در حاضر بیش از ۵۰ میلیون نفر در کشور دوران دفاع مقدس را حس نکرده اند و می‌طلبد رسانه‌ها این امر مهم را به خوبی به جامعه انتقال دهند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی سرمشق برای آزادگان جهان است، تصریح کرد: همان کسانی که امروز از اوکراین حمایت می‌کنند در زمان جنگ علیه ایران اسلامی از رژیم بعث عراق در راستای تضعیف و ازبین بردن انقلاب اسلامی تلاش می‌کردند.

مسئول روابط عمومی سپاه در ادامه به اهداف بلند دفاه مقدس اشاره کرد و افزود: از مهمترین اهداف برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس انتقال آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس آن دوران است.

شریف به رسالت خطیر رسانه در جامعه پرداخت و یادآور شد: تبیین دوران دفاع مقدس و بصیرت افزایی رسالت مهم رسانه در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در آتش افروزی اغتشاشات تلاش داشتند تا نظام را با فروپاشی ازبین ببرند، عنوان کرد: با تلاش‌ها و مجاهدت‌های جوانان و تبییین واقعیت‌ها توسط رسانه‌ها تمام اقدامات دشمنان خنثی شد.

در پایان این همایش با حضور مسئول روابط عمومی کل سپاه، فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر و مسئول سازمان بسیج رسانه این استان از پستر جام رسانه‌ای امید رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.