چهارمین دوره جایزه ملی حسین جلال‌پور فراخوان داد

فراخوان چهارمین دوره جایزه ملی حسین جلال‌پور (جایزه مستقل غزل) از سوی دبیرخانه این رویداد منتشر شد.

دبیر چهارمین دوره جایزه ملی غزل حسین جلال‎پور با اعلام این خبر گفت: این رویداد در این دوره نیز در سه بخش غزل‌های ارسالی (حداقل ۳ و حداکثر ۵ اثر)، مجموعه غزل چاپ شده (مجموعه غزل می بایست در بازه زمانی ۱ مهر ۱۴۰۰ تا زمان برگزاری چهارمین دوره جایزه چاپ شده باشد.) و پژوهش، مقاله و پایان‌نامه (مقالات و پژوهش‌ها فقط بایستی در خصوص غزل باشد) پذیرای آثار غزل‌سرایان، پژوهشگران و ناشران محترم است.

به گفته حسن فرهادی شرایط ثبت‌نام این جایزه غزل مستقل به این شرح است:

 ۱) حداکثر سن برای حضور در بخش غزل‌های ارسالی ۳۰ سال است.  

۲) بخش‌های کتاب و پژوهش شرایط سنی ندارد.

۳) در صورت ترکیب قالب‌های مختلف شعری، بیش از نیمی از شعر‌های کتاب‌های ارسالی در بخش مجموعه اشعار بایستی در قالب غزل سروده شده باشد.  

۴) داوطلبان در بخش غزل‎‌های ارسالی لازم است تصویر کارت ملی یا مدرکی را که نشان‌‎دهنده سن آن‌ها است همراه آثار خود ارسال کنند.

۵) افراد متقاضی در بخش مجموعه غزل بایستی مجموعه اشعار خود اعم از جلد، اشعار و صفحه شناسنامه کتاب را به ایمیل یا شماره‎‏ای که در زیر ذکر شده است ارسال کرده و پنج نسخه از کتاب خود را برای دبیرخانه بفرستند.

وی یادآور شد: غزل‌سرایان، پژوهشگران و ناشران می‌توانند از امروز (سه‌شنبه، ۴ مهر ۱۴۰۲) تا ۳۰ آبان ۱۴۰۲ با ارسال آثار خود به دبیرخانه چهارمین دوره جایزه ملی حسین جلال‌پور (جایزه مستقل غزل) به نشانی: استان بوشهر، بندر گناوه، صندوق پستی: ۷۵۳۱۸۳۵۲ یا به نشانی الکترونیکی جایزه در این hjpa.ghazal@gmail.com در این رویداد ثبت‌نام کنند. همچنین متقاضیان شرکت در این رویداد ادبی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۰۲۵۶۷۰۰۷۱ تماس بگیرند.

چهارمین دوره جایزه ملی حسین جلال‌پور فراخوان داد

دبیر چهارمین دوره جایزه ملی غزل حسین جلال‎پور به معرفی داوران این دوره پرداخت و گفت: داوری بخش پژوهی این دوره را پانته‌‎آ صفایی بروجنی، کبری موسوی قهفرخی و وحید عیدگاه طرقبه‌ای برعهده دارند و حسن بهرامی، حسن صادقی‌پناه، ابراهیم اسماعیلی اراضی، حامد ابراهیم‌پور و صالح دروند آثار رسیده به بخش کتاب غزل و غزل‌‎های ارسالی را داوری خواهند کرد.

وی یادآور شد: با پایان مهلت تعیین‌شده برای ارسال آثار به دبیرخانه جایزه، آثار یکم و دوم آذر ۱۴۰۲ دسته‌بندی و برای داوران ارسال خواهد شد. فرآیند داوری آثار نیز از ۳ تا ۲۸ آذر ۱۴۰۲ صورت می‌گیرد و اسامی نامزد‌های نهایی جایزه هم ۳۰ آذر اعلام خواهد شد. سپس برگزیدگان نهایی در آیین پایانی این رویداد که ۱۴ دی ۱۴۰۲ در بندرگناوه برگزار خواهد شد، معرفی و تجلیل می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.