کارنامه ششمین آزمون مشاوران رسمی مالیاتی سال ۱۴۰۲ منتشر شد

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارنامه ششمین آزمون مشاوران رسمی مالیاتی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

 علیرضا کریمیان مدیر روابط عمومی سازمان سنجش اعلام  کرد: کارنامه ششمین آزمون مشاوران رسمی مالیاتی سال ۱۴۰۲ منتشر شد.

او ادامه داد: آزمون مذکور ۲۷ مردادماه سال جاری با حضور بیش از ۴۵۰۰ داوطلب در ۲۷ حوزه امتحانی اصلی و فرعی در ۱۱ شهرستان برگزار شد و کارنامه این آزمون از امروز ۴ مهر ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده است.

 کریمیان تاکید کرد: داوطلبانی که حدنصاب نمره لازم را کسب کرده اند و پذیرفته شده در آزمون هستند لازم است به منظور ادامه‌ی فرآیند تشخیص صلاحیت، برای ثبت درخواست خود در درگاه ملی مجوز‌ها به نشانی (www.mojavez.ir) و بارگذاری مستندات مورد نیاز سامانه‌ی جامعه‌ی مشاوران مالیاتی ایران به نشانی (www.iactc.ir) از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ لغایت ۱۴۰۲/۰۷/۲۵ اقدام کنند.

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبان می‌توانند در صورت تمایل درخواست‌های خود را در خصوص مندرجات کارنامه از امروز ۴ مهر ماه تا حداکثر یک هفته به سیستم پاسخگویی‌اینترنتی‌سازمان‌سنجش‌آموزش‌کشور‌به نشانی: https://request.sanjesh.org/noetrequest/login/ ارسال کنند، گفتنی است به درخواست‌هایی که بعد از تاریخ مذکور ارسال شود ترتیب اثر داده نمی‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار