فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: توان رزم دشمن در دوران جنگ هشت ساله همواره نسبت به جبهه خودی بسیار بیشتر بود، اما اگر ایثار، فداکاری و گذشت مردم شریف ما نبود؛ اگر اتحاد ملت و وحدت ملی نبود؛ اگر رهبری حکیمانه امام راحل و اگر خواست و اراده خداوند متعال نبود؛ این موفقیت بزرگ میسر نمی‌شد.

سردار شفائی گفت: وی افزود: در دوران جنگ بسیاری از رسته‌های تخصصی ما در دست نیرو‌های وظیفه بود و آنان خدمت‌های بزرگی را برای کشور ما رقم زدند؛ این جزو افتخارات انقلاب اسلامی است که با همت بلند، ایستادگی و مقاومت جوانان عزیزمان توانستیم در آن جنگ نابرابر به پیروزی برسیم. نقش جوانان به خصوص سربازان در دفاع مقدس و سایر حوزه‌های دفاع از انقلاب اسلامی بی بدیل بوده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ما امروز انتشار تفکر انقلاب اسلامی را در اقصی نقاط جهان مشاهده می‌کنیم و می‌بینیم که این تفکر موجب ایستادگی ملت‌ها در مقابل زورگویی مستکبرین عالم شده است.

وی تصریح کرد: امروز رمز پیروزی ما در جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران توجه ویژه به مولفه‌های قدرت ما در جنگ هشت ساله است؛ دشمنان قسم خورده ما به دنبال آن هستند تا گذشته و آینده‌ای برای جوانان بسازند که خواسته آنان باشد.

سردار شفائی خاطرنشان کرد: جوانان ما باید تاریخ انقلاب اسلامی را بخوانند، فضای کنونی را ببینند و آینده را درست ترسیم کنند. بدون شک آینده‌ای درخشان پیش روی ملت ایران خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۳۰ دی ۱۴۰۲
مردم بی باور اما مظلوم جهان تحت اقدامات ظالمانه حکومت دینی ممکن است جهنم نروند اما سران ماندگار طلب و ظالم حکومت، قطعا جهنم خواهند رفت.
آخرین اخبار