راه دسترسی نخستین روستای ایثارگر کشور در شاهرود بهسازی شد

طرح آسفالت و بهسازی جاده روستای میغان شاهرود «نخستین روستای ایثارگر کشور» به طول سه هزار و ۵۳۰ متر با حضور مسئولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

طرح آسفالت و بهسازی جاده روستای میغان (نخستین روستای ایثارگر کشور) روز چهارشنبه با حضور ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود، علی‌اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در حاشیه افتتاح این طرح در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات اجرایی این طرح از ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ توسط پیمانکار و با نظارت اداره نگهداری راه‌های اصلی و فرعی این اداره کل آغاز شد.

امیر عمیدی با بیان اینکه برای اجرای طرح آسفالت و بهسازی این جاده روستایی ۸۵ میلیارد ریال هزینه شد، ابراز کرد: برای اجرای این طرح ۱۵۰ تن قیر به ارزش حدود ۱۵ میلیارد ریال اختصاص یافت.

راه دسترسی «نخستین روستای ایثارگر کشور» در شاهرود بهسازی شد

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان ادامه داد: اجرای زیرسازی، زیر اساس و روکش آسفالت به طول سه هزار و ۵۳۰ متر انجام شد.

عمیدی با بیان اینکه اعتبارات این طرح از محل مصوبات سفر استاندار تامین شد، اظهار کرد: روستای میغان در دوران دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران بسیاری به نظام تقدیم کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار