نشست فعالان قرآنی برای ساخت فصل دوم برنامه «محفل»

نشست فعالان قرآنی پیرامون موضوعات و سوژه‌های جدید برنامه تلویزیونی «محفل ۲» با حضور عوامل سازنده این برنامه، اساتید و فعالان قرآنی در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.

نشست فعالان قرآنی پیرامون موضوعات و سوژه‌های جدید برنامه تلویزیونی «محفل ۲» با حضور سازندگان برنامه، اساتید و فعالان قرآنی در محل سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.

در این نشست که در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد، سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی تهیه‌کننده، محمد جواد حشمتی کارگردان و دیگر عوامل برنامه «محفل» و تعدادی از اساتید و فعالان قرآنی حاضر شدند و به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود در مورد این برنامه پرداختند.

هاشمی گلپایگانی تهیه کننده «محفل» در این نشست ضمن تشکر از برگزار کنندگان نشست افزود: در این نشست نکات مثبت و منفی‌ای در خصوص برنامه گذشته مطرح شد که انشاءالله سعی می‌کنیم برای ارتقاء برنامه‌ی محفل در فصل جدید پیشنهادات مطرح شده را به کار ببندیم و در کنار آن افزایش تجربه‌ای داشته باشیم.

حجت‌الاسلام علی تقی‌زاده، رئیس سازمان دارالقرآن کریم، ضمن تشکر از مدعوین جلسه و اساتید قرآنی برای تیم سازنده برنامه محفل آرزوی موفقیت و نسبت به همکاری تنگاتنگ و نزدیک جامعه قرآنی کشور و تیم سازنده محفل ابراز امیدواری کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.