یک هزار و ۱۰۰ معتاد بهبود یافته در همدان صاحب شغل شدند

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان همدان گفت: پارسال یک هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی برای معتادان بهبود یافته در استان همدان ایجاد شده است.

حمزه عبدکوند روز چهارشنبه در مراسم راه اندازی نخستین مرکز صیانت از بهبود یافتگان از اعتیاد در همدان گفت: حدود ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود چهار درصد به منظور ایجاد فرصت شغلی برای ۶۰۰ معتاد بهبود یافته سال گذشته پرداخت شد.

او افزود: همچنین ۵۰۰ نفر از بهبود یافتگان به کارگاه‌ها و کارخانه‌های فعال این استان معرفی و جذب شدند و هم اینک مشغول به فعالیت و کسب درآمد هستند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان همدان تاکید کرد: یکی از هدف گذاری‌های برنامه توسعه کشور کاهش ۲۰ درصدی آسیب‌های اجتماعی است که امید می‌رود با همکاری نهاد‌های مسئول به این چشم انداز ترسیم شده در برنامه دست یافت.
عبدکوند افزود: عوامل انتظامی به عنوان ضابط قضایی نسبت به دستگیری و جمع آوری معتادان اقدام می‌کنند و دستگاه قضایی نیز حمایت خوبی در زمینه ساماندهی این افراد دارد با این وجود بهترین راهکار برای پیشگیری از بازگشت دوباره آن‌ها به دامن اعتیاد ایجاد فرصت شغلی برای آن‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.