فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اقتدار کنونی ایران اسلامی، گفت : امروز به جایی رسیده‌ایم که کشور‌های دیگر را مجبور می‌کنند از ما خرید نکنند.

بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز (پنجم مهر) در آیین افتتاح نمایشگاه "آسمان اقتدار" با بیان اینکه انقلاب اسلامی ابهت غرب و شرق را در هم شکست، گفت : زمانی قبل از انقلاب به ما باورانده بودند که همه قدرت‌ها در دست بلوک غرب یا شرق است و هیچ کشور دیگری نمی‌تواند قوی باشد و همه باید یا زیر بیرق بلوک غرب باشند و یا بلوک شرق.

وی تاکید کرد: امام (ره) با سردادن شعار "نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی" در برابر ابرقدرت‌های دنیا ایستادگی کرد و انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند و هدایت کرد.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اقتدار کنونی ایران اسلامی، گفت: بخش زیادی از اقتدار امروز کشور را مرهون سال‌های دفاع مقدس هستیم، چون در دوران دفاع مقدس یاد گرفتیم می‌توانیم روی پای خود بایستیم.

وی با بیان اینکه در سایه خودباوری و شعار "ما می‌توانیم" به اقتدار کنونی دست پیدا کرده‌ایم، گفت: امروز ایران اسلامی در منطقه و دنیا قدرتمند است. 

وی ادامه داد: زمانی ما را تحریم می‌کردند که هیچ کس حق ندارد به ما چیزی بفروشد و همه چیز را با واسطه و با قیمت چند برابری می‌خریدیم و امروز در سایه تلاش دانشمندان و نخبگان ایرانی به جایگاهی رسیده ایم که رویکرد دشمنان برعکس شده و کشور‌های دیگر را می‌ترسانند که از ما چیزی نخرند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه تجهیزات و تولیدات نظامی، گفت: امروز تجهیزات و تولیدات نظامی ما به حدی رسیده که درخواست دیگر کشور‌ها برای خرید تجهیزات و تولیدات نظامی خیلی بیشتر از تولیدات ما است و این اوج اقتدار است.

ریحانی با بیان اینکه گوشه‌ای از توانمندی‌های هوافضای سپاه در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته، گفت: این نمایشگاه در جهت تبیین دستاورد‌های هوافضای سپاه برپا شده، به امید اینکه بتواند موجی از امید و امیدواری را در بین مردم ایجاد کند.

وی افزود: برپایی این نمایشگاه در پی تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت توجه به جهاد تبیین و روشنگری در مورد دستاورد‌های نظام در برنامه قرار گرفته است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.