افزایش ۷۰ درصدی اعتبارات تملک دارایی سامان

فرماندار سامان گفت: سهم امسال شهرستان سامان از محل اعتبارات تملک دارایی ۷۵۰ میلیارد ریال است که نسبت ۴۰۰ میلیارد ریال سال قبل ۷۰ درصد افزایش نشان می‌دهد

فرماندار سامان گفت: از چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبارات مصوب سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری برای شهرستان سامان، تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال آن معادل ۷۰ درصد اختصاص یافته است.

محمد تقی گنجعلی افزود: این میزان اعتبار برای اجرای ۱۲۵ طرح فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برای مدت ۲ سال به تصویب رسیده است و تلاش می‌شود بخش دیگر این اعتبار امسال اختصاص یابد.

وی اظهار داشت: اجرای پروژه‌هایی از جمله اردوگاه شهید چمران روستای چم‌عالی، فرهنگ‌سرا، تکمیل ساختمان فرمانداری شهرستان، جاده‌های ارتباطی، اجرای ۹ پروژه بهداشتی (خانه و مراکز بهداشتی) و ایجاد زیرساخت‌های رفاهی و فرهنگی از جمله این پروژه‌ها است.


بیشتر بخوانید


گنجعلی ادامه داد: سهم امسال شهرستان سامان از محل اعتبارات تملک دارایی ۷۵۰ میلیارد ریال است که نسبت ۴۰۰ میلیارد ریال سال قبل ۷۰ درصد افزایش نشان می‌دهد و این میزان اعتبار امسال صرف اجرای ۳۶ پروژه در بخش‌های مختلف می‌شود.

فرماندار سامان گفت: با توجه به گردشگرپذیر بودن این شهرستان بهبود جاده‌های ارتباطی از جمله چهارخطه سامان - تیران و سامان - قراقوش در حاشیه زاینده‌رود نقش مهمی در جذب گردشگر دارد.

وی ادامه داد: در زمان حاضر با توجه به جاده‌های پرپیچ و خم در بخش زاینده‌رود شهرستان سامان، سطح ایمنی این جاده‌ها ضعیف و حتی به برخی از آن‌ها روکش آسفالت هم داده نشده است.

به گفته فرماندار سامان، تقویت زیرساخت‌های گردشگری و تامین امکانات رفاهی مناسب در این اماکن از دیگر اولویت‌های این شهرستان به شمار می‌رود.

فرماندار سامان توسعه زیرساخت‌های اداری را از دیگر برنامه‌های این شهرستان عنوان کرد و گفت: در این ارتباط ۱۵ هکتار زمین و ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار تامین شده و تاکنون ۶ تا هفت دستگاه آغاز به کار کرده‌اند.

گنجعلی احداث ستاد فرماندهی نیروی انتظامی سامان در سطح ۲ هزار متر زمین و با ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار را از دیگر پروژه‌های این شهرستان عنوان کرد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار