درخواست خانواده شهدا برای بخشش قهرمان بدنسازی/ رضا بیرانوند چندین بار عذرخواهی کرد

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: خانواده شهدا درخواست کردند که با توجه به اظهار ندامت انجام شده توسط رضا بیرانوند، او بخشیده شود.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: خانواده شهدا درخواست کردند با توجه به اینکه با حکم ۲ سال محرومیت، زندگی ورزشکار اهانت‌کننده به شهدا به مشکل می‌خورد و با توجه به اظهار ندامت انجام شده، او بخشیده شود.

 عبدالمهدی نصیرزاده،  رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در مجمع انتخاب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام که امروز در مشهد برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: انتخابات امروز و روند برگزاری این مجمع، نشانه بلوغ کامل و دموکراسی در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بود.

وی ضمن تشکر از حضور کاندیدا‌ها در این مجمع افزود: اگر شخصی در این دوره زمانی دستی به سوی ورزش دراز می‌کند باید از او حمایت کنیم و دست یاری این عزیزان را بفشاریم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خطاب به سیدزادگان به عنوان رئیس جدید هیات استان، خاطرنشان کرد: نسبت به مسئله دوپینگ ورزشکاران و ورزش پاک اهتمام ویژه‌ای داشته باشید که اولین گام در این اقدام آگاه سازی و داشتن گواهینامه دوره آنتی دوپینگ ورزشکاران است.

نصیرزاده در خصوص کاهش تمرکزگرایی در مراکز استان‌ها نیز گفت: هرچه مسابقات از مرکز کشور به استان‌ها واگذار شود با استقبال بیشتری روبرو خواهیم شد و پیشنهاد می‌کنم دوره‌های مربی‌گری و مسابقات مختلف را در شهرستان‌ها برای استفاده از تمام ظرفیت‌های استان برگزار کنیم. سال آینده میزبان چندین رشته و رویداد بین المللی هستیم که فدراسیون بدنسازی و پروش اندام این آمادگی را دارد تا این میزبانی‌ها را به خراسان رضوی واگذار کند.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تصریح کرد: با توجه به حضور قهرمانان نام‌آور خراسانی در عرصه‌های بین‌المللی، از خراسان رضوی هم دعوت می‌کنم که در این مسابقات با حضور یک اسپانسر خوب صنعتی شرکت کند. ۳ رشته پاور لیفتینگ، مچ اندازی و پاور لیفتینگ بانوان رونق دارد و من به همه‌ هیات‌های ورزشی پیشنهاد می‌کنم که نسبت به ورزش بانوان جدیت بیشتری به خرج دهند.

وی برای توصیه به سیدزادگان جهت استفاده از همه نیرو‌ها در هیات استان، بیان کرد: پس از رقابت با علیرضا دبیر فکر نمی‌کردم دیگر جایی در کشتی داشته باشم و پس از انتخاب وی و با اصرار دبیر شروع به فعالیت در فدراسیون کشتی کردم.

نصیرزاده درباره حواشی اخیر مسابقات انتخابی تیم ملی خاطرنشان کرد: اتفاق پیش آمده در مسابقات انتخابی تیم ملی باعث آزرده خاطر شدن خانواده ورزش و خانواده معزز شهدا شد. باتوجه به اینکه عکس شهید رو به حضار سالن بود، ورزشکار که خود از خانواده شهداست متوجه این اتفاق نبود و بلافاصله نسبت به رفتار خود عذرخواهی کرد. شهدا قهرمانان واقعی این ملت هستند و این باور قلبی همه ما در کشور است. باتوجه به این اتفاق و با تشکیل کمیته انضباطی فدراسیون، ورزشکار خاطی به دو سال محرومیت از حضور در کلیه اماکن ورزشی محکوم شد. خانواده شهید با متوجه شدن حکم این ورزشکار خواستار بخشش و عفو وی نسبت به حکم اعلامی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ممل
۰۴:۳۳ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
دست ازسر این مردم بینوا بردارین
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۰۳:۳۶ ۰۶ مهر ۱۴۰۲
این همه خانواده شهدا کنارم میشناسم یک نفر هم به اون بی فرهنگ رضایت نمیده و خواستمون ورود دادستانه ، الکی دورغ نبندین به شهدا هیچکسی کوتاه نمیاد ، قوه قضاییه خوابه ؟ آقای اژه ای خوابن ؟ بنیاد شهید آقای قاضی زاده خوابه؟ یعنی چه
Iran (Islamic Republic of)
ابرام
۱۲:۲۷ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
به توچه تو بیداری بسه کاسه داغتر از آش
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۳:۱۹ ۰۶ مهر ۱۴۰۲
چرا الکی دروغ میبندین ؟ کدوم درخواست ، کجا خانواده شهدا راضی به هتک حرمت شدن و حالا بخشیدن ، این همه خانواده شهدا کنارم میشناسم یک نفر هم به اون بی فرهنگ رضایت نمیده و خواستمون ورود دادستانه ، الکی نبندین به شهدا
Iran (Islamic Republic of)
ابرام
۱۲:۲۷ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
به توچه مگه وکیل خانواده شهدایی.من خودم خانواده شهیدم و راضی نیستم کسی بعد از اظهار مدامت تنبیه بشه
آخرین اخبار