واگذاری زمین به ۲۱۲ خانواده در مرحله دوم طرح جوانی جمعیت

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از واگذاری زمین به ۲۱۲ خانواده مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این استان خبر داد.

مهدی ملک گفت: تحویل زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا از وظایف وزارت راه و شهرسازی در این حوزه بوده که اداره کل راه و شهرسازی گلستان تا کنون بخشی از این وظیفه را انجام داده است.

او افزود: در ماه‌های اخیر این اداره کل قرارداد زمین رایگان به ۳۰۰ خانواده در شهر‌های گرگان، کلاله و ترکمن در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت واگذار کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: همچنین در روز‌های آتی همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص)، پویش پیامبر رحمت در ۳۱ شهر کشور برگزار و مرحله دوم واگذاری زمین به متقاضیان جوانی جمعیت انجام می‌شود.

ملک ادامه داد: در همین راستا، در استان گلستان مراسم دومین مرحله واگذاری زمین رایگان به ۲۱۲ خانواده گلستانی مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برگزار خواهد شد.

او افزود: این اراضی با متراژ ۲۸ هزار و ۱۷۹ متر مربع، در شهر‌های گرگان، جلین، قرق و ترکمن قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: تا کنون مجموعاً ۷ هزار و ۸۴۶ خانواده دارای سه فرزند و بیشتر در استان در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ثبت نام کرده که با برنامه ریزی‌های لازم تلاش می‌شود تا به تمامی متقاضیان واجد شرایط زمین تخصیص یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا علیپور از گرگان
۱۲:۵۷ ۲۵ دی ۱۴۰۲
سلام اقای ملک ..زمین ها کی تحویل متقاضیان شهر گرگان میشه ...ممنون از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۵ آبان ۱۴۰۲
سلام در مراسم فوق به اینجانب هم که دارای هشت فرزند و تحت پوشش کمیته امداد میباشم زمین به مساحت ۱۶۳ متر مربع اهدا شد ولی اینجانب ۲۸ سال است که مستأجر هستم وبا داشتن ۸ فرزند توانایی ساخت مسکن را ندارم لذا از وزیر محترم راه و شهر سازی خواهشمندم که عنایت ویژه ای برای خانه دار شدن اینجانب که در استان گلستان نمونه جوانی جمعیت انتخاب شدم بفرمایند با تشکر
آخرین اخبار