شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از پاسخگو نبودن و عدم پیگیری شکایات کاربران توسط سامانه اینماد گلایه کرد.

یکی از شهروند خبرنگار‌های ما سال گذشته از سایت اینترنتی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است کالایی را خریداری کرده است، اما بعد از گذشت یکسال هیچ کالایی تاکنون دریافت نکرده است. در پی این مشکل اقدام به ثبت شکایت در سامانه اینماد کرده است، اما به دلیل دریافت نکردن پاسخ و عدم پیگیری گلایه‌مند است. به همین جهت با ارسال پیام و تصاویر از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، یک سال پیش از یک سایت اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی وزارت صنعت خرید کردم و آن سایت بعد از چند ماه کالای بنده را نفرستاد و در سامانه اینماد ثبت شکایت کردم پس از گذشت یکسال از ثبت شکایت و تماس‌های مکرر با سامانه ۱۲۴ وزارت صنعت و ثبت تیکت‌های پشتیبانی در سایت اینماد و پرداخت هزینه داوری، همچنان هیچ کس پاسخگوی خریداری که به نماد اعتماد الکترونیکی وزارت صنعت اعتماد کرده و خریدی انجام داده است، نیست؛ و هر بار با ۱۲۴ تماس میگیرم می‌گویند پرونده تون در حال رسیدگی هیئت داوران است، بعد از ۸ ماه هنوز دارند رسیدگی می‌کنند، و هر بار پرسیدم آیا جایی برای پیگیری شکایتمون به صورت حضوری وجود دارد که مراجعه کنیم هیچ پاسخی نمی‌دهند و می‌گویند جایی وجود ندارد. خواهش میکنم این مشکل را پیگیری کنید.


بیشتر بخوانید:

بازار داغ فروش اینترنتی و معضل تاخیر در تحویل مرسولات پستی


سامانه ثبت شکایات

ثبت شکایت کاربران در سامانه

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۲:۳۱ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
کلا اینماد هیچ شکایتی را پیگیری نمیکنه گول اینماد داشتن فروشگاهها را نخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۸ مهر ۱۴۰۲
الان متاسفانه کسی نمیتونه برای وب سایتش اینماد بگیره!
سایت اینماد کلا از دسترس خارج شده و امکان تمدید نماد و یا دریافت نماد جدید ممکن نیست!