رئیس جمعیت هلال‌احمر خاش گفت: هم‌زمان با هفته دفاع مقدس به همت ارتشیان تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی و خیران طرح مردم‌یاری در این شهر انجام شد.


جلال هاشمزهی  بیان کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس، طرح "مردم‌یاری" تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی نزاجا در روستا‌های مناطق محروم خاش اجرا شد.

وی افزود: ارتشیان تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی به همراه خیران و واحد داوطلبان این جمعیت در اقدامی بشردوستانه به یاری دانش‌آموزان نیازمند مناطق روستایی و حاشیه شهر خاش شتافتند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر خاش ادامه داد: در این اقدام نوع‌دوستانه کیف و لباس و نوشت افزار میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

فرمانده تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی نزاجا نیز  اظهار کرد: طرح "مردم‌یاری" به مناسبت هفته دفاع مقدس برپا شده و هدف از اجرای آن کمک‌رسانی در حوزه سلامت به افراد بی‌بضاعت و کم‌توان مالی، غربالگری بهداشتی و در نهایت ارجاع برای پیگیری درمان تخصصی به مراکز درمانی شهرستان خاش است.

امیر سرتیپ محمد غیجی افزود: در این طرح ۱۰۰ نفر از بیماران از ارائه خدمات درمانی بهره‌مند و توسط پزشک ویزیت و داروی رایگان به‌صورت عمومی و تخصصی دریافت کردند.

وی ادامه داد: پخش یک هزار پرس غذای گرم در بین خانواده‌های کم‌برخوردار از دیگر اقدامات تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی در این طرح بود که با استقبال و رضایتمندی بالای اهالی اجرا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار