مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی از نبود ایراد در نازل‌های سوخت جایگاه‌های عرضه بنزین در بیرجند خبر داد.

دستورانی مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی بدون هماهنگی قبلی در زمینه صیانت از حقوق مصرف کنندگان و با هدف ارائه هرچه مطلوبتر خدمات به همراه تنی چند از کارشناسان و بازرسان این اداره کل به چندین جایگاه عرضه بنزین در بیرجند مراجعه کرد.

در این بازدید که  به طور سرزده انجام شد با انتخاب تصادفی جایگاه ها، نازل‌های مورد آزمون با پیمانه‌های مخصوص آزمون ۲۰ لیتری، ۱۵ لیتری و ۱۰ لیتری استاندارد مورد تأیید، تحت آزمون قرار گرفت تا صحت و میزان دقت آنان و کالیبره بودنشان مورد بررسی قرار گیرد.

دستورانی مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی گفت: در زمینه اجرای وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد ایران در خصوص آزمون نازل‌های سوخت مایع (بنزین و گازوئیل) و به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان و حفظ حقوق شهروندی، پس از بررسی و حضور تصادفی در ۳ جایگاه سوخت مایع سطح شهر بیرجند، موردی از عدم انطباق و یا ایرادی در نازل‌های تحت آزمون مشاهده نشد و این نشان دهنده صحت دستگاه‌های مورد استفاده در این جایگاه‌ها بوده است.

او افزود: در صورتی که هم استانی‌ها در مراجعه به جایگاه‌های عرضه سوخت مایع در استان، موارد عدم انطباق در سوختگیری جایگاه‌ها را مشاهده کردند، می‌توانند مراتب را با حوزه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد استان به شماره ۱۵۱۷ در میان بگذارند تا در اولین فرصت به آن رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.