توسعه عدالت آموزشی مهمترین هدف پویش همکلاسی مهربان است

فرمانده بسیج دانش آموزی کشور گفت: مهمترین هدف از اجرای پویش همکلاسی مهربان توسعه عدالت آموزشی در کشور بر اساس برنامه سند تحول بنیادین است.

سردار پاسدار مجتبی باستان فرمانده بسیج دانش آموزی کشور گفت: دفاع مقدس الگویی بی نظیر برای اداره و مدیریت کشور است.

او می‌گوید: فرهنگ دفاع مقدس با ۲ اصل ایمان و امید آمیخته شده است. نسل امروز، آینده سازان کشور هستند و باید با تقویت حس وطن دوستی در دانش آموزان برای ساختن ایرانی آباد در آینده برنامه ریزی کرد.

باستان گسترش فرهنگ نیکوکاری در بین دانش آموزان را از دیگر اهداف پویش همکلاسی مهربانی دانست و گفت: در این پویش بر استفاده از نوشت افزار تولید داخل با نقش و طراحی اسلامی و ایرانی تاکید می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: از جمله اصولی که در دولت سیزدهم به صورت جدی دنبال می‌شود این است که اجازه ندهیم هیچ دانش آموزی به دلیل نداشتن نوشت افزار و وسایل مورد نیاز از تحصیل باز بماند.

مسعود حمیدی نژاد ادامه داد: امروز در این رزمایش با کمک بسیج به یاد ۲۳ هزار شهید هشت سال جنگ تحمیلی خوزستان ۲۳ هزار بسته آموزشی تهیه شده است.

به گفته او این بسته‌ها در بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع می‌شود کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمندان همچنان ادامه دارد و در این مسیر به کمک نیکوکاران نیازمندیم.

چهارمین پویش همکلاسی مهربان با محوریت آغاز توزیع ۲۳ هزار بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان بی بضاعت استان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.