معرفی پیامبر اکرم بهترین شیوه تبلیغ اسلام

امام جمعه خرمشهر با اشاره به قرار گرفتن در هفته وحدت گفت :بهترین شیوه تبلیغ اسلام معرفی خود پیامبر اکرم است.

حجت الاسلام والمسلمین عادل پور امام جمعه خرمشهر در نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن تبریک فرارسیدن ولادت پیامبر اکرم (ص) گفت: به این مناسبت هفته وحدت است و ما اگر بخواهیم اسلام را به نحو شایسته تبلیغ بکنیم بهترین روش تبلیغ و معرفی کردن خود پیامبر است.

او در بخش دیگر خطبه ها با گرامی داشت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس خنثی سازی اخیر عملیات تخریبی دشمن توسط وزارت اطلاعات را اقدامی مهم و موثر در برابر اقدامات خرابکارانه دشمن عنوان کرد.

امام جمعه خرمشهر در خصوص بازگشایی مدارس هم گفت: به رغم کمبودها تلاش هایی از سوی آموزش و پرورش خرمشهر دیده می‌شود که جای تقدیر دارد اما یک اشکال اساسی‌ در سطح کشور داریم و آن تبعیض آموزشی است.

به گفته رئیس شورای فرهنگی خرمشهر مردم و به ویژه خانواده های محروم از این موضوع رنج می برند و بخاطر تفاوت های زیاد بین مدارس دولتی و غیر دولتی خانواده ها تمایل خوبی به ثبت نام فرزندانشان در مدارس دولتی از خود نشان نمی‌دهند.

او با تاکید بر آنکه در جمهوری اسلامی در بخش آموزش نباید تبعیض باشد و مدارس از نظر تجهیزات نباید با یکدیگر تفاوت داشته باشند گفت : کیفیت آموزشی خیلی تغییر کرده و شاهد آن توصیه به شرکت در کلاس های تقویتی است.

برچسب ها: هفته وحدت ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.