معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت : در هفته گردشگری، هزینه ورودی به آثار تاریخی طاقبستان، بیستون، معبد آناهیتا، تکیه معاون‌الملک و تکیه بیگلربیگی به‌صورت نیم بهاء خواهد بود.

امیری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان کرمانشاه با بیان اینکه هفته گردشگری هرساله از پنجم مهرماه آغاز می‌شود، گفت : امسال سعی بر این شده تا برنامه‌های متنوع و گسترده‌ای در این هفته برگزار کنیم.

امیری افزود: به مناسب هفته گردشگری، همزمان با میلاد رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) هزینه ورودی به آثار تاریخی طاقبستان، بیستون، معبد آناهیتا، تکیه معاون‌الملک و تکیه بیگلربیگی به‌صورت نیم بهاء خواهد بود.

وی ادامه داد: از برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته جهانی گردشگری به‌صدا درآوردن زنگ گردشگری با حضور مسئولان استانی در یکی از مدارس شهر، ارائه سخنرانی مدیرکل میراث فرهنگی پیش از نماز جمعه کرمانشاه درجمع نمازگزاران در خصوص توانمندی‌ها و اهمیت مقوله گردشگری خواهد بود.

وی افزود:اجرای ویژه‌برنامه «گردشگری خوراک» نیز در ساعت ۹ صبح یکشنبه تا سه شنبه مورخ بیست و سوم تا بیست و پنجم مهرماه، پایان بخش برنامه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه در هفته گردشگری ۱۴۰۲ خواهد بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.