استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه هنر بهترین ابزار روایت گری است، گفت: هنرمندان با جدیت در راه اعتلای اهداف و آرمان‌های الهی و انقلاب اسلامی ایران تلاش کنند.

  روابط‌عمومی استانداری، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با تعدادی از مستندسازان و برنامه سازان استان اظهار داشت: اگر انسان  در انجام کارها اراده داشته باشد، آن کار قطعاً به نتیجه خواهد رسید.

وی افزود: قطعاً برگزاری جلسات مستمر با هنرمندان و مجموعه‌های مرتبط با کار رسانه برای رفع مسائل و مشکلات توسط مسئولان باید انجام گردد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: در راستای حمایت از هنرمندان مسائل مربوط به صندوق اعتباری هنر برطرف و حمایت‌های مورد نیاز انجام خواهد شد.

وی با اشاره به پیشرفت انقلاب اسلامی در عرصه جهانی و بین ملت‌ها تاکید کرد: دشمنان دائما در حال طراحی و برنامه ریزی علیه انقلاب اسلامی ایران هستند.

 کرمی با اشاره به اتفاقات جنگ داخلی سوریه بیان داشت: جنگ نرم تاثیر مهمی در اتفاقات جنگ سوریه و مبارزه با داعش داشت.

وی افزود: ملت سوریه وقتی اقدامات و آسیبهای حاصل از جنگ را مشاهده کردند وارد میدان مبارزه شدند که تاثیر بسیاری در پیروزی این کشور و غلبه بر تروریست‌ها داشت.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر موضوع شناختی بیان داشت:  شهید حاج قاسم سلیمانی به فیلمسازان و فعالان عرصه رسانه و حوزه رسانه‌ای توجه ویژه‌ای داشتند.

وی در پایان به فعالان عرصه تولیدات رسانه‌ای توصیه کرد: با جدیت در راه اهداف و آرمان‌های الهی و انقلاب اسلامی ایران تلاش کنند.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار