آیا کمبود سیلندر گاز در شهرستان زابل مرتفع می‌شود؟

فرماندار زابل با توجه به گلایه‌های شهروندان در خصوص کمبود سیلندر گاز گفت:حمل سیلندرهای گاز بر دوش مردم شایسته و زیبنده جامعه اسلامی نیست.

 ملاشاهی فرماندار زابل گفت:  به خودروهای حمل سیلندر گاز تاکید شده است که در مکان‌های از پیش تعیین شده حضور پیدا کرده و نیاز شهروندان را تامین کنند.  

ملاشاهی ادامه داد: مردم برای تامین گاز نگرانی نداشته باشند و طی امروز و فردا، از تجمع در محل‌های توزیع گاز خودداری کنند و تنها به منظور مصرف روزانه خود گاز تهیه کنند چرا که نیازی برای ذخیره‌سازی مردم نیست.  

وی تاکید کرد: حفظ کرامت مردم بالاترین وظیفه است و باید تلاش شود، خدمات‌رسانی به مردم به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار مسئولان و شرکت‌های تامین و توزیع گازمایع قرار گیرد.  

ملاشاهی خاطرنشان کرد: با توجه به بازدیدهای انجام شده از شهروندان درخواست می‌شود از ذخیره سازی گاز پرهیز کرده و به اندازه نیاز روزانه گاز تهیه کنند.

فرماندار زابل بر اهمیت و ضرورت مقابله با سودجویان و به وجود آورندگان بازار سیاه گاز در سطح شهرستان زابل تاکید کرد.  

ملاشاهی با تاکید بر رسیدگی به تخلفات حوزه تامین و توزیع گاز افزود: توزیع گازمایع در محل‌های مشخص شده با نظارت اداره صمت، شرکت نفت و سایر دستگاه‌های دست اندرکار باید به خوبی انجام شود.  

وی تصریح کرد: موضوع تهیه گاز جزو برنامه‌های اصلی فرمانداری و مسئولان است و مردم نباید هیچ دغدغه‌ای از بابت کمبود گاز داشته باشند

وی تاکید کرد: این تازه شروع کار است و تا پایان زمستان امسال به صورت ویژه و روزانه پیگیر موضوع گاز شهرستان زابل و مردم عزیزمان در سیستان خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار