معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: از رویداد ملی کمپینگ و کاروانینگ در استان حمایت می کنیم.

عباس‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در جلسه برنامه‌ریزی اولین رویداد ملی کمپینگ و کاروانینگ استان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری رویداد ملی کمپینگ و کاروانینگ در استان گفت: ما از این طرح حمایت می‌کنیم.

او با تشریح نمونه‌های موفق کشوری این رویداد، از نقش تأثیرگذار چنین برنامه‌هایی در معرفی استان گفت.

شاهوردی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان‌جنوبی با ذکر این نکته که این رویداد با شعار سفر آسان و ارزان با حداقل هزینه در فصل گردشگری استان برگزار خواهد شد، بیان کرد: در فصل گردشگری خراسان جنوبی برنامه‌های متنوعی به منظور معرفی هرچه با شکوه‌تر استان خواهیم داشت و حمایت کلیه دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این مسیر، گام موثری در پیشبرد اهداف توسعه گردشگری استان خواهد بود.

او به تشریح چگونگی برگزاری این رویداد پرداخت و افزود: اولین رویداد ملی کمپینگ و کاروانینگ با حدود ۴۰ خودروی کمپر و کاروان در بازه زمانی مهرماه در سه شهرستان خوسف، بیرجند و درمیان برگزار خواهد شد.

شاهوردی ادامه داد: رونق گردشگری و معرفی جاذبه‌های خراسان جنوبی، توسعه فعالیت‌های اتومبیلرانی در استان، معرفی این نوع وسیله‌های نقلیه به عنوان بخشی از ظرفیت و زیرساخت گردشگری، توسعه سفر‌های مسئولانه و ایمن و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی، از مهمترین اهداف برگزاری این رویداد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
،،،،
۱۲:۴۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
چقدر اوضاع شون خرابه کاشکی یه کم حجاب رو رعایت میکردند
آخرین اخبار