نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: با تاکید بر اینکه دشمن برای نابودی کانون خانواده اهتمام ویژه‌ای به کار بسته است، دشمن در خط مقدم، خانواده را مورد حمله قرار داده است به طوریکه با جنگ تمام عیار جهانی علیه خانواده روبه‌رو هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد گفت: خانواده و آموزش و پرورش ۲ کانون مهم رشد فرزندان هستند که از طریق آن به تعالی راه پیدا می‌کنند.

او می‌گوید: اصلی‌ترین و نخستین کانون تعلیم و تربیت خانواده است که دشمن برای انحراف خانواده‌ها در زمینه تعلیم و تربیت، ترویج الگو‌های ضد ارزشی و زیر سوال بردن زندگی عفیفانه، سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کرده است.

به گفته او آموزش و پرورش دومین مولفه مهم در تربیت کودکان و نوجوانان است و آموزش و پرورش به عنوان گلوگاه مهم تربیتی بخش قابل توجهی از وقت دانش‌آموزان را در طول سال به خود اختصاص داده است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تاکید بر لزوم توجه به آموزش و پرورش، گزینش معلمان، الگوسازی مناسب در مدارس و ضرورت برنامه‌ریزی مشخص از مهد کودک تا مقاطع بالاتر گفت: همه دستگاه‌ها باید در این زمینه در کنار آموزش و پرورش باشند.

حجت الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به تصویب برش نقشه مهندسی فرهنگی گفت: از این دست اسناد بالادستی در کشور به وفور یافت می‌شود از این رو اجرایی و عملیاتی کردن این سند حائز اهمیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.