همسر رئیس جمهور گفت: در دورانی که هر صدایی منتشر می‌شود صدای رهبر ایران را نمی‌گذارند به جایی برسد.

جمیله علم‌الهدی همسر رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی رسانه‌ای خورشید در مشهد گفت: رسانه‌ها توانسته‌اند مرز‌های موجود را رد کنند و وارد خانه‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس شوند و این آشوب به راه افتاده است.

او افزود: جمهوری اسلامی توجه به خانواده را از اولویت‌های خود قرار داده و نگاه آینده‌نگری داریم و یقین داریم این راه انسان را نجات خواهد داد.

همسر رئیس جمهور ادامه داد: رسانه اگر درست کار کند می‌تواند ارزش‌ها را بالاتر برده و اگر نادرست استفاده شود آشوب ایجاد کند و امروز هر شخصی که تلاش برای بهتر شدن شرایط دارد باید خود یک رسانه‌ها باشد.

علم الهدی بیان کرد: اگر رسانه‌های معاند را بررسی کنید خواهید دید که ارزش‌ها را زیرپا گذاشته و از زن برای سوء استفاده نگاه می‌کند، در دوران‌های گذشته هم شاهد لذت بردن از زن بوده‌ایم، ولی در هیچ دوره‌ای به مانند حال شاهد سوء استفاده از زن نبوده‌ایم که موضوع باعث طغانگری می‌شود و برخی‌ها به دنبال جستجوی آزادی هستند و امروز آزادی تبدیل به رهایی جنسی و طغیانگری تبدیل شده است.

او تصریح کرد: خودکشی انسان خودفرهیخته، فروپاشی خانواده را در پی دارد، خانواده به عنوان الگوی زندگی به فراموشی سپرده شده است و با فروپاشی خانواده یک الگوی زندگی فرو می‌پاشد.

همسر رئیس جمهور تاکید کرد: هر زمان شاهد فروپاشی خانواده بودیم زن و مرد رها می‌شوند و زن قربانی اول است که دچار مشکل می‌گردد.

علم الهدی اظهار کرد: رویکرد اقتصادی که منفعت را در «ماتریالیسم» خلاصه کرده، دست به کنترل رسانه زده و می‌خواهد میلی جنسی را تشدید و آزادی را به معنای آزادی جنسی معنا می‌کند و اقتصاد را بر این اساس رونق می‌دهد و هر نوع مصرف را محدود می‌کند.

او افزود: امروز متاسفانه پای مدل‌ها و مد‌ها به رسانه‌های باز شده که این موضوع براساس سلایق باز کار خواهد کرد و بازار خود تبدیل به رسانه شده از همین رو اصحاب قدرت به دنبال تصاحب رسانه‌ها هستند.

همسر رئیس جمهور ادامه داد: امروز رسانه میدان جدیدی برای قدرت‌طلبی شده که برگزاری جشنواره‌هایی مانند رسانه‌ای خورشید مکانی باشد برای رسیدن صدای بانوان به جهان، زیرا برخی رسانه‌ها صدای بانوان را نمی‌شنوند و حتی شاهد هستید که در دورانی که هر صدایی منتشر می‌شود صدای رهبر ایران را نمی‌گذارند به جایی برسد.

علم الهدی بیان کرد: یقین داریم با رویکرد اسلامی و دینی که داریم در آینده رسانه امیدوار خواهد بود و اگر همه نقش‌آفرینان مانند تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان همراه نشوند و جلوی فروپاشی خانواده را نگیرند شاهد فروپاشی جوامع خواهیم بود.

او با اشاره به این که بانوی اول ایران همسر مقام معظم رهبری هستند تصریح کرد: در زمان ورود به سالن عنوان شد بانوی اول جمهوری اسلامی ایران که درست آن این است در ساختار جمهوری اسلامی که بانوی اول، همسر مقام معظم رهبری هستند و در تلاشیم خاطرات ایشان را در قالب کتاب چاپ کنیم.

همسر رئیس جمهور تاکید کرد: اقدام خوبی در مشهد صورت گرفته و خانه ایشان در مشهد تبدیل به موزه شده که امیدوارم برنامه بازدید از این مکان برای مهمانان جشنواره فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.