بازی های آسیایی هانگژو؛

تفتیان: قسمت نبود مدال بگیرم/ برای حضور در المپیک دودل هستم

دونده دوی ۱۰۰ متر کشورمان درباره ناکامی اش در کسب مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو توضیحاتی را بیان کرد.

حسن تفتیان دونده سرعتی کشورمان پس از عدم کسب مدال در دوی ۱۰۰ متر بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار کرد: قسمت نبود که مدال بگیرم. ماده ۱۰۰ متر حساس است و صدم ثانیه‌ها در آن تاثیر دارد. واقعا کار در این ماده  نسبت به ورزش‌های دیگر صد برابر سخت‌تر است، چون کار با صدم ثانیه‌ها دشوار است. ۵ سال تمرین برای چنین روزی کردم، اما دیگر همین است و من  بیشتر از توانم تلاش کردم، اما نشد تا مدال بگیرم. واقعا جنگ نابرابری است. شرایط آماده سازی آن‌ها اصلا قابل قیاس با من نیست. دوستانم به من می‌گویند که تو ارتش یک نفره هستی و خودت باید همه کار‌ها را انجام بدهی و به اردو بروم و مربی پیدا کنم و پول هزینه هایم را بدهم.  

تفتیان درباره اینکه سهمیه المپیک کسب می‌کند، گفت: واقعا شرایط نابرابری وجود دارد و با اینکه ۹۰ درصد سهمیه المپیک من قطعی است، اما دودل هستم وبیشتر باید فکر کنم که در المپیک شرکت کنم یا نکنم. حالا نمی‌خواهم روی ناراحتی تصمیم عجولانه بگیرم، اما شرایط برای من سخت است.  

او درباره اینکه استارت خوبی زد، اما نتوانست به مدال برسد، گفت: من مربی ام اینجا نبود و در یکی، ۲ ماه آخر شرایط اردویی خوبی نداشتم و مجبور شدم به ایران برگردم و تنها تمرین کنم و همه این مسائل تاثیرگذار است.   دونده چینی که قهرمان شد، چند نفر بالای سر او بودند، اما با من رئیس  و مسئولان فدارسیون دوومیدانی آمدند و  متاسفانه مربی تخصصی اعزام نشده است. این کم و کاستی‌ها عادی شده است.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار