فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: نهاد‌هایی که با ابتکار امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد شدند موجبات دلگرمی مردم را فراهم آوردند.

سردار پاسدار مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در جمع مدیران و کارکنان کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: این نهاد ارزشمند یادگار امام راحل، موجبات دلگرمی، ولی نعمتان انقلاب اسلام را پدید آورد تا جایی که نیاز به آن روز به روز بیشتر احساس می‌شود.

وی اضافه کرد: کمیته امداد، سپاه پاسداران، بنیاد مستضعفان و سایر نهاد‌های دیگر که با ابتکار امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاسیس شدند، به خوبی توانستند در عرصه خدمت رسانی به مردم بسیار خوب عمل کنند و در این عرصه نیز همیشه پیشتاز بودند.

سردار پاسدار افروزی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در بین پیشکوتان و فعالان دفاع مقدس، تاکید کرد: هدف اول صدام در جنگ تحمیلی جدا کردن خوزستان از ایران و سپس اشغال کل کشور بود و در ادامه به هدف پوچ و توخالی از بین بردن انقلاب اسلامی ایران فکر کرد که با فرمان تاریخی امام مبنی بر تشکیل بسیج مردمی و حضور همه اقشار مردم، این هدف ناکام ماند.

این مسئول نظامی ادامه داد: در نخستین ایستادگی جوانان انقلابی در روز‌های جنگ، دشمن کیلومتر‌ها عقب نشینی کرد و در هشت سال دفاع مقدس مردم غیور ایران جلوی دنیا و ابرقدرت‌هایی مثل آمریکا با اقتدار تمام ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای از بین بردن انقلاب تمام تلاش خود را به کار بست، یادآور شد: حمله به طبس و رهبری کودتای پادگان نوژه با عده قلیلی از وطن فروشان باقیمانده از دوره ستمشاهی در کشور از جمله تلاش‌هایی بود که از سوی دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی شکل گرفت.

به گفته این مقام ارشد نظامی، هم اکنون دشمن پس از گذشت چهل و اندی سال از پیروزی انقلاب با ایجاد و تشکیل گروهک‌های تروریستی در غرب کشور و ایجاد اختلاف بین مذاهب و قومیت‌ها در داخل جامعه سعی در براندازی بزرگترین انقلاب شیعی دارد، اما مردم کشورمان همچنان هوشیار در مقابل فتنه‌های دشمن ایستاده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از امدادگرانی که در طول هشت سال دفاع مقدس برای حفظ کیان ایران اسلامی جانفشانی کرده بودند، با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار