مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: ۱۵ هزار پاکت برای جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان و والدین آنان همزمان با شور عاطفه‌ها در مدارس این شهرستان توزیع شد.

احمد نوذری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد در آیین  شور عاطفه‌ها گفت: این پاکت‌ها با هدف جمع‌آوری هدایای دانش‌آموزان و تحویل کمک‌های آنان به افراد نیازمند در مدارس مناطق شهری و روستایی این شهرستان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: هدایای دانش‌آموزان به صورت همزمان مهرماه جاری در مدارس جمع‌آوری می‌شود و این کمک‌ها پس از آن در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت همان مدرسه توزیع خواهد شد.

نوذری افزود: افراد خیر نیز می‌توانند در صورت تمایل با واریز وجوه نقدی خود به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ و شناسه ۰۸۸۰۲۳۷۵۵۸ نزد بانک ملی شعبه مرکزی، در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد از والدین دانش‌آموزان خواست که با توجه به وضعیت اقتصادی و افزایش قیمت انواع کالا‌ها خانواده‌های نیازمند را فراموش نکنند تا آنان نیز بتوانند در سال تحصیلی جدید نیاز‌های خود را تامین کنند.

نوذری گفت: امسال در مرحله نخست شور عاطفه‌ها  بیش از ۲ میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی در این شهرستان جمع‌آوری شد و قبل از بازگشایی مدارس در بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شده است.

وی افزود: شور عاطفه‌ها امسال با شعار در جشن عاطفه‌ها آینده ساز باشیم نام‌گذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.