تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره شعر دفاع مقدس تا ۲۰ مهر ماه

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره شعر دفاع مقدس در خراسان جنوبی، تا ۲۰ مهرماه تمدید شد.

این جشنواره به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاریتمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره شعر دفاع مقدس سایر ارگان‌های فرهنگی و هنری خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

این جشنواره به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های شعری کشور شناخته می‌شود و هدف آن احیای یاد و نام شهدا و مدافعان حرم و حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس است.

محور‌های این جشنواره شامل بخش عمومی شعر دفاع مقدس و مقاومت، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین المللی اسلامی، شعر دفاع مقدس و ولایت محوری و جهاد تبیین، شعر دفاع مقدس و شهدای مدافع امنیت، شعر دفاع مقدس و جنگ نرم، شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان، شعر دفاع مقدس و نقش زنان، شعر دفاع مقدس و مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و شهدای روحانی، شعر دفاع مقدس و دانشجو و دانش آموز، دفاع مقدس و سرود و ترانه، طنز در شعر دفاع مقدس، دفاع مقدس جلوه‌ای از قرآن و انسان سازی، و از قیام گوهرشاد تا شهدای عفاف خواهد بود.

مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۰ مهر ماه جاری است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه شعر دفاع مقدس واقع در بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در خیابان غفاری ارسال کنند.

همچنین می‌توانند آثارشان را به آدرس پست الکترونیکی jashnvareh.defamoghadas@gmail.com و یا از طریق پیام رسان‌های ایتا، سروش، بله و روبیکا به شماره ۰۹۱۵۹۶۴۸۲۲۷ ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.