استاندار:

مدیران سیستان و بلوچستان کار‌ها را شبانه‌روزی و جهادی پیگیری کنند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کار جهادی یعنی کاری که دقیق، آینده‌نگر و با مبنای علمی باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مدیران باید کار‌ها را شبانه‌روزی و جهادی پیگیری کنند، گفت: کار جهادی یعنی کاری که دقیق، آینده‌نگر و با مبنای علمی باشد.

محمد کرمی در حاشیه دیدار با مدیران سازمان امور مالیاتی سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت موضوع اقتصاد اظهار کرد: این استان با یک‌هزار و ۶۳۰ کیلومتر مرز، پهناورترین استان کشور بوده که با توجه به شرایط منطقه نباید در زمینه مالیاتی و بودجه‌ریزی با استان‌های دیگر در یک تراز باشد.

وی افزود: بودجه ریزی نامتناسب باعث ایجاد فاصله در روند توسعه و رشد استان‌ها می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با اقدامات زیرساختی و بلندمدت، استفاده از ظرفیت‌ها، رشد چرخه تولید استان، ایجاد کارخانه‌ها، رشد شهرک‌های صنعتی و راه‌اندازی کارخانه‌های فرآوری مواد معدنی شاهد توسعه و پیشرفت استان خواهیم بود.

وی اذعان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود، سیستان و بلوچستان باید به صادر کننده میوه‌های گرمسیری و دام در سطح منطقه تبدیل شود و در حوزه اقتصاد دریا می‌تواند نیاز‌های کل کشور را تامین کند.

کرمی بیان کرد: دلایل عدم حضور سرمایه گذاران، راهکار‌های لازم برای افزایش سرمایه‌گذاری، دلایل خروج سرمایه‌های سیستان و بلوچستان بررسی و برای رفع موانع آن اقدام شود و مسوولان باید در این راستا پیگیری لازم را داشته باشند.

وی افزود: در مباحث سرمایه‌گذاری مشوق‌هایی باید در نظر گرفته شود و شرایطی را فراهم کنیم که برای سرمایه‌گذار جذابیت داشته باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان با خطاب قرار دادن مدیران مجموعه، تاکید کرد: اشرافیت و رصد دائمی بر وظایف و کارکنان، نگاه یکسان به ارباب رجوع، نظارت بر عملکردها، بومی سازی دستورالعمل‌های ارسالی از مرکز با توجه به شرایط استان، تسهیل مسائل مراجعان، داشتن خلاقیت و نوآوری در کار را مورد توجه قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار