طبق فایل صوتی منتشر شده، مشخص شد فرزند شاه مخلوع ایران در چندین نوبت با سران دیگر گروهک تجزیه‌طلب دموکرات دیدار و گفت‌وگو کرده است.

بر اساس یک فایل صوتی عبدالله مهتدی، رهبر گروهک تجزیه‌طلب کومله که به تازگی افشا شد، مشخص شد رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع ایران در چندین نوبت با سران دیگر گروهک تجزیه‌طلب دموکرات دیدار و گفت‌وگو کرده است.

در این مطلب آمده است:  مهتدی در این فایل صوتی، تأکید کرده این دیدار‌ها با رده‌های مختلف سران گروهک دموکرات از جمله مصطفی هجری و خالد عزیزی صورت گرفته است.

افشا شدن این دیدار‌های مخفیانه درحالی است که رضا پهلوی همواره خود را به عنوان یک پان ایرانیست و مدافع حفظ تمامیت ارضی ایران جا می‌زده است، اما حالا معلوم شد که برای رسیدن به قدرت، حتی حاضر است با گروهک‌های تجزیه‌طلب هم دست بدهد.

البته ادعا‌ها و رفتار‌های ظاهری رضا پهلوی، همیشه برخلاف واقعیت‌های تاریخی درباره این خاندان بود. بویژه اینکه خاندان پهلوی، آخرین رژیم سلطنتی در ایران بود که در آن بخش‌هایی از سرزمین مادری از جمله بحرین، با فشار‌های انگلستان جدا شد.

منبع: خبرآنلاین

برچسب ها: پهلوی ، تجزیه طلب ، کومله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سایان
۱۰:۲۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
این یارو چرا قیافه اش شبیه باباش نیست اصلا!!؟یه جای کار میلنگه.یکی تست وراثت بگیره ازاین ببینه فرح با همکاری کی این رو ساخته که این شکلی شده
Iran (Islamic Republic of)
جاوید
۱۰:۱۵ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
خوب صحبت کردن و دیدار کردن دلیلی بر حمایت از تجزیه طلبی نیست،.
Iran (Islamic Republic of)
سرباز میهن
۰۹:۵۵ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
از این بی غیرت وطن فروش هرچی بگی بعید نیست درست مثل پدر ...کشش که تا آخر نوکر بیگانه ها بود ربع پهلوی واقعا ننگ برتو وخاندان کثیف و خائن پهلوی بیشرف بی ناموس حرامزاده بی غیرت بی همه چیز مادر ...ده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
این هم مثل پدر و پدربزرگش بی عرضه است
پدر بزرگش اروند را بدون یک تومان به عراق داد و پدرش هم همیشه نوکر انگلیس بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
خاندان بی سواد
Iran (Islamic Republic of)
ماناس
۰۸:۵۰ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
به نظر من مشکلی در این دیدار نبوده، چرا که هر دو گروه ذاتشان را عیان کرده اند. ایشان هم می خواهد مثل همه از کرد ها استفاده کند. چون خاصیت کرد ها همیشه خیانت بوده. و کردها هم برای استفاده از پهلوی کوچولو تلاش می کنند
Canada
ع ا ز
۰۶:۲۵ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
⁹هر چقدر میتوانند با هم الاف ماهر ها دیدار بکنند کاری از دست الاف ماهر ها بر نمی آید مثلا در مقابل سیل خروشان مردم چکار میخواهند بکنند ؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد س
۰۱:۴۹ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
خاک بر سر تو که دمپایی پا رو دادی به این دوزاری
Iran (Islamic Republic of)
Amirmohammad
۰۰:۵۶ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
بابا از یه مرد درست توی میدان سیاسی حرف بزنید و مطلب بنویسید . اینکه با مادرش و زنش . فاحشه های تکدی‌گری آمریکا و صهیونیسم و وهابیها هستند.44ساله که میخواد ایرانو پس بگیره .گویا ایران پشت قباله ننه عجوزشه ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
خاک تو سر این ربع پهلوی شه که ربع هم نیست بلکه یک شصتم است