۱۷۸ نفر در تصادفات برون شهری جان خود را از دست دادند

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۷۸ نفر در تصادفات جاده‌ای در استان جان خود را از دست داده اند.

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۴۲ تصادف منجر به فوت در جاده‌های استان رخ داده که منجر به فوت ۱۷۸ نفر شده است.

او افزود: همچنین هزار و ۹۱۶ نفر در تصادفات برون شهری استان مجروح شده اند که به طور کل می‌توان گفت روزانه یک فوتی، ۱۰ مجروح و ۱۵ فقره تصادف در جاده‌ها داریم.

سرهنگ رضایی بیان کرد: ۴۴ درصد متوفیان از هم استانی‌ها و الباقی غیر بومی بوده‌اند و به طور کل ۵۱ درصد از مجروحین و ۴۷ درصد از متوفیان که ۸۲ نفر هستند، سرنشینان خودرو‌ها بودند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی ادامه داد: ۵۷ درصد متوفیان یعنی ۱۳۱ فوتی در حوادث ناشی از واژگونی فوت شده اند و هزار و ۹۸ نفر در واژگونی‌ها مجروح شده اند.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: بیشترین آمار متوفیان یعنی ۴۷ درصد  آن‌ها در نهبندان و طبس بوده‌اند به طوری که طبق آمار ۴۵ نفر از فوت شدگان در نهبندان بوده و ۳۰ نفر در محور سربیشه - نهبندان فوت کره ادند.

سرهنگ رضایی اظهار کرد: به طور کلی در این تصادفات ۲۶ نفر مستقیم در بحث خودرو‌های سوختکش فوت و ۷۲ نفر مجروح شده اند.

رئیس پلیس راه استان گفت: ۵۶ درصد حوادث برون شهری استان و ۷۶ درصد متوفیان در جاده‌های اصلی است و ۳۸ تا ۴۰ درصد کل تصادفات و ۸ درصد فوتی‌ها در جاده‌های روستایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.