پایش و عارضه یابی واحد‌های صنعتی در بندر ماهشهر

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان گفت: موضوع پایش و عارضه‌یابی واحد‌های صنعتی استان که دچار بحران و مشکلات هستند در دستور کار است.

نادر زاهدی نیا گفت: سپاه همیشه گام به گام با صنعت قدم برداشته و به دنبال کمک به این بخش و حل مشکلات بوده است.

او می‌گوید: سازمان بسیج مهندسان صنعت فعالیت‌های گسترده‌ای در حال انجام دارد و کار اجرایی و تسهیل‌گری را در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان انجام می‌دهد.

زاهدی نیا ادامه داد: موضوع پایش و عارضه‌یابی واحد‌های صنعتی استان که دچار بحران و مشکلات هستند از جمله اقداماتی است که در دستور کار جامعه بسیج مهندسان قرار دارد. همچنین مانع زدایی و حل مسایل و مشکلات واحد‌های تولیدی از دیگر اقدامات بسیج مهندسان است.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خوزستان با تاکید بر احیای واحد‌های صنعتی غیرفعال و راکد برای بازگشت به تولید، گفت صنایع بزرگ از جمله نفت و گاز و پتروشیمی‌ها در خوزستان همه نگاه‌ها را به خود جلب کرده‌اند و کمتر به صنایع پایین دستی در استان خوزستان توجه شده است.

این مقام مسئول می‌گوید: یکی از پیگیری‌های اصلی بسیج مهندسان در خوزستان این بوده تا نگاه صنایع بالادستی به سمت صنایع پایین دستی باشد و در این بخش‌ها سرمایه‌گذاری شود تا مسایل و مشکلات صنایع پایین دستی حل و به تبع آن مشکل اشتغال استان حل شود.

زاهدی نیا گفت: صنعت پتروشیمی نگاه ویژه‌ای به صنایع پایین دستی دارد و برگزاری رویداد فناورانه پتروفن زون نوعی حمایت از صنایع پایین دستی و شرکت‌های دانش بنیان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.