رئیس کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه بانوان شهر در حوزه توانمندسازی و سلامت نیاز به فضا‌های اختصاصی بیشتری دارند، راه‌اندازی باغات بانوان را تلاشی در این راستا عنوان کرد.

افسانه خواست‌خدایی در آئین بازگشایی باغ بانوان تحت عنوان «مهربانو» در منطقه ۱۱ شهرداری شیراز گفت: افتتاح باغات بانوان در مناطق یازده‌گانه شهرداری گامی بلند در جهت نشاط افزایی، ارتقاء سلامت و بانوان در مدیریت شهری است.

او با بیان اینکه طرح «هر منطقه شهرداری یک باغ بانوان» با پیشنهاد کمیته خانواده و بانوان و تصویب شورای اسلامی شهر در یازده منطقه شهرداری در حال اجرا است، افزود: تلاش می‌کنیم تا با ایجاد فضا‌های اختصاصی برای بانوان و مادران خانواده به همراه کودکانشان فضای مطلوبی را با دسترسی مناسب برای آن‌ها در مناطق ایجاد کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز تأکید کرد: یکی از مطالبات شهروندان ایجاد فضا‌های تفریحی مناسب با دسترسی مناسب است و امروز با سیاستگذاری شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری در این راستا اقداماتی در حال انجام است.

خواست‌خدایی با بیان اینکه بانوان شهر در حوزه توانمندسازی و سلامت نیاز به فضا‌های اختصاصی بیشتری دارند، افزود: باغات بانوان مناطق یازده‌گانه قطعاً بستری مناسب در این راستا هستند و با سیاستگذاری صحیح باید در اختیار همه بانوان قرار گیرند.

رئیس کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: تلاش مدیریت شهری بر آن است تا فضای باغ‌های بانوان مهربانو در سطح مناطق یازده‌گانه شهرداری شیراز به‌سرعت ایجاد شود.

او در پایان یادآور شد: طرح‌های ویژه‌ای تاکنون برای بانوان در سطح شهر شیراز برنامه‌ریزی کرده‌ایم که از جمله آن می‌توان به اجرای طرح بانوان آتش‌نشان در محلات، سیاستگذاری شهر خانواده و رویداد‌های جوانی و جمعیت اشاره کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار