مردم سیستان و بلوچستان از اجرای طرح شهریاران استقبال کردند

دستیار ویژه استاندار سیستان و بلوچستان گفت: گروه‌های جهادی و مردمی از اجرای طرح شهریاران در خصوص مردمی سازی دولت استقبال کردند.

رضا جعفری گفت:  طرح ملی شهریاران بستری برای حمایت از ایده‌ها، طرح‌های اجرا شده و قابل اجرا با محوریت مردم است.

وی افزود: این طرح ویژه اساتید و نخبگان دانشگاهی، حلقه‌های میانی، گروه‌های مردمی، جهادی و سازمان‌های مردم نهاد در سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

دستیار ویژه استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ثبت نام در این طرح از ابتدای مهرماه آغاز شده که خوشبختانه در همین مدت کوتاه مورد استقبال خوب جامعه هدف قرار گرفته و طبیعتاً در مدت زمان قانونی تعیین شده بر کمیت و کیفیت طرح نیز افزوده خواهد شد.

وی بیان کرد: این طرح در هفت محور در سیستان و بلوچستان اجرایی می‌شود که تاکنون حوزه‌های اقتصادی، عمرانی، کشاورزی و محیط زیست به ترتیب ۳۲، ۲۰ و ۱۳ درصد بیشترین آمار کلی را به خود اختصاص داده‌اند.

جعفری ادامه داد: علاقه‌مندان تا ۲۰مهرماه مهلت دارند تا علاوه بر سه حوزه ذکر شده در بخش‌های ادیان و مذاهب، فرهنگی اجتماعی و هنر و رسانه، بهداشت و سلامت و علمی پژوهشی نیز ثبت نام کرده و از مزایای طرح شهریاران بهره‌مند شوند.

وی تاکید کرد: نخبگان و اساتید دانشگاهی و گروه‌های مردمی می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره تلفن ۰۹۹۶۵۲۲۳۴۰۶ ضمن کسب اطلاعات بیشتر، نسبت به ثبت نام در طرح شهریاران اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار